Brother Michael
Basic
Gjorde det en vinter, men mina vader blev för för stora för jeans dÄ. DÀrför jag alltid gÄr i shorts numera.Om man börjar cykla istÀllet fasen va GShocks man skulle ha rÄd med dÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gjorde det en vinter, men mina vader blev för för stora för jeans dÄ. DÀrför jag alltid gÄr i shorts numera.Om man börjar cykla istÀllet fasen va GShocks man skulle ha rÄd med dÄ
Ăr det nĂ„n som faktiskt anvĂ€nder Bluetoothfunktionen med Casio Watches-appen och skulle kunna berĂ€tta vad Receive App Information-funktionen gör? Visar den korta meddelanden frĂ„n appen? Den omnĂ€mns t.ex. hĂ€r i manualen för GD-B500, och finns Ă€ven pĂ„ en del andra GShock. https://support.casio.com/global/en/wat/manual/3552_en/NHCXSYenshkhji.html
Jag har trixat lite med ett Pythonbibliotek som kan anvÀndas istÀllet för appen (https://github.com/izivkov/GShockTimeServer), och funderar pÄ om just den funktionen kanske skulle kunna anvÀndas för att skicka notifikationer mm.
Brukar köra Tennis pĂ„ NES. Ăr i sin enkelhet riktigt jĂ€kla kulGod morgon. Visr en sjukling hĂ€r hemma lite riktiga prylar.
Svinkul tennis. Detta Ă€r mini-nes som slĂ€pptes för nĂ„gra Ă„r sen. 30 spel inbyggda men tennis fanns inte medBrukar köra Tennis pĂ„ NES. Ăr i sin enkelhet riktigt jĂ€kla kul
NU ser jag att det Àr minit Har alla dom dÀr mini-retrospelen oxÄ. Kunde inte lÄta bli nÀr dom slÀpptesSvinkul tennis. Detta Àr mini-nes som slÀpptes för nÄgra Är sen. 30 spel inbyggda men tennis fanns inte med
TÀnkte testa exakt samma kit innan men blev aldrig av. Ser bra ut!Fick hem första kitet idag. Positivt överraskad. Lite vÀl glossy kanske.
Första MIP-stÄlisen i trÄden skulle jag tro SnyggtFick hem första kitet idag. Positivt överraskad. Lite vÀl glossy kanske.
Jag har sjÀlv hÄllt pÄ lite med min egna, ca 16k spel frÄn Nintendo till Gameboy osv. Tanken Àr att invÀnta sÄ barnen vill spela lite klassiskt, skaffade Àven en Gameboy sÄ jag har Ä göra trÄkiga tillfÀllen pÄ campingenGod morgon. Visar en sjukling hÀr hemma lite riktiga prylar.
Inser nu att jag behöver ett gameboy. Fick aldrig ett som liten. 16k med spelJag har sjÀlv hÄllt pÄ lite med min egna, ca 16k spel frÄn Nintendo till Gameboy osv. Tanken Àr att invÀnta sÄ barnen vill spela lite klassiskt, skaffade Àven en Gameboy sÄ jag har Ä göra trÄkiga tillfÀllen pÄ campingen
haha ja det Àr "The shit" sepciellt nÀr det Àr med GpiCase (Raspberry), saknas de nÄgot spel sÄ kan man lÀtt lÀgga till de. Rekommenderas verkligen!Inser nu att jag behöver ett gameboy. Fick aldrig ett som liten. 16k med spel
Första MIP-stÄlisen i trÄden skulle jag tro Snyggt