• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Pros:
Du hamnar djupare i G-trÀsket.
Inga problem med pengar lÀngre (du kommer alltid vara pank).
Du kommer bli bÀttre och bÀttre pÄ att ljuga för sambo/fru om nya köp.
Lystna blickar frÄn alla andra i samma situation.
Du kommer snabbt inse att Àven tvÄ Àr för lite.
KlocklÄdans tomma platser blir snabbt fyllda och du fÄr köpa nya lÄdor med.
Kööööp!

Cons:
Nej kan inte komma pÄ nÄgot.

SkĂ„l! đŸșđŸș✹
Hahaha
1. Min sambo sliter fullstÀndigt i vad jag köper för mina pengar dÄ vi inte har gemensam ekonomi (fördel i detta lÀget)
2. Jag Àger redan 3 G sedan tidigare och haft nÄgra genom livet sÄ jag vet att dem Àr fantastiska (ÀndÄ anvÀnds dem för lite sÄ dÀrför vill jag testa stÄlis)
3. Lutar Ät köööp eller om jag lyckas byta mot min phoibos wavemaster gmt

Godafton pÄ er,

Jag diggar den hÀr som nu ligger ute pÄ auktionssajt (inte min)

IMG_2919.png

Pros:
Du hamnar djupare i G-trÀsket.
Inga problem med pengar lÀngre (du kommer alltid vara pank).
Du kommer bli bÀttre och bÀttre pÄ att ljuga för sambo/fru om nya köp.
Lystna blickar frÄn alla andra i samma situation.
Du kommer snabbt inse att Àven tvÄ Àr för lite.
KlocklÄdans tomma platser blir snabbt fyllda och du fÄr köpa nya lÄdor med.
Kööööp!

Cons:
Nej kan inte komma pÄ nÄgot.

SkĂ„l! đŸșđŸș✹
Klart att du behöver en stĂ„lis @Imre 😃
IMG_20241221_193450.jpg

Vill ju att min lilla pĂ€ronkindade hjĂ€lte ska vara med oss hĂ€r i trĂ„den lite oftaređŸ€—

Riktigt lĂ€cker fĂ€rgkombo😍 GA-400 Ă€r dessutom en vĂ€ldigt trevlig modell ju😃

Ja, jag vĂ€ntar fortfarande pĂ„ att det ska hagla in bud frĂ„n ditt hĂ„ll men tystnaden Ă€r total 😆
En oanvĂ€nd GA-400 som min hittar du ju bara inte igen. KĂ€nner du inte till FOMO mĂ€nniska? đŸ˜đŸ€Ł

I brist pĂ„ skojig klockbild fĂ„r det bli en lĂ„da istĂ€llet för bilder Ă€r ju skojigt. 😃

IMG_2944.jpeg
IMG_2945.jpeg

Men vĂ€nta
 hittade en, sĂ„ du har chansen pĂ„ en annan. Det fanns flera. đŸ€—đŸ˜ƒ

IMG_2995.png

Senast Àndrad:
Ja, jag vĂ€ntar fortfarande pĂ„ att det ska hagla in bud frĂ„n ditt hĂ„ll men tystnaden Ă€r total 😆
En oanvĂ€nd GA-400 som min hittar du ju bara inte igen. KĂ€nner du inte till FOMO mĂ€nniska? đŸ˜đŸ€Ł

I brist pĂ„ skojig klockbild fĂ„r det bli en lĂ„da istĂ€llet för bilder Ă€r ju skojigt. 😃

IMG_2944.jpeg
IMG_2945.jpeg

Men vĂ€nta
 hittade en, sĂ„ du har chansen pĂ„ en annan. Det fanns flera. đŸ€—đŸ˜ƒ

IMG_2995.png

RĂ„kade ju bli ett oplanerat klock-köp i dag sĂ„ nu mĂ„ste jag hĂ„lla igen, Ă„tminstone till efter jul😁

Jag vÀntade som sagt pÄ en granne som aldrig pÄbörjade sin bokade tvÀttid men frÄn 12 var det ledigt sÄ bokade igen sÄ jag kunde fÄ ut mina klÀder frÄn igÄr kvÀll. Och tvÀttade lite mer samt skötte lite husliga sysslor. Efter detta gick jag och lade mig och sov nÄn timme.
Nu TV-kvÀll med nyaste klockan.

1000001776.jpg

Kommer nog snart in pÄ lager.
Screenshot 2024-12-22 at 10.54.55.png

Klockmagasinet har den ocksÄ i sitt sortiment fast inte i lager just nu.
Lockar litegrann fast det Àr nÀstan samma pris som GW-5000U-1ER vilken har tough solar. Hade DW5000R haft tough solar hade jag inte tvekat. Men dÄ skulle det inte lÀngre rÀknas som en kopia av originalet antar jag.

Vet att detta Àr vÀrldens lÄngskott men om nÄgon Àr trött pÄ sin stÄlis och vill idka byteshandel sÄ finns det en vÀldigt fin Phoibos gmt som kan tÀnka sig att flytta

Bilagor

• IMG_5665.jpeg
    IMG_5665.jpeg
    562.2 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp