Har för mig att det stod att rabatt inte kan lÀggas till pÄ denna produktNÀ, det pallar jag inte. Det blev en bestÀllning ÀndÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig att det stod att rabatt inte kan lÀggas till pÄ denna produktNÀ, det pallar jag inte. Det blev en bestÀllning ÀndÄ
TjÀÀÀna alla g-shockfans och hej till min lilla mazarin @roosterman (ja han fÄr alltid en personlig hÀlsning)
Nu Àr det sÄ att jag funderat lÀnge pÄ att köpa en silvrig stÄlsquare men som icke G-nörd försöker jag komma pÄ anledningar till varför nÀr jag har en gmw-b5600. What is the pros (förutom tyngden frÄn stÄlcase och bracelet)
HjÀlp med motivation för köööp mottages gÀrna
Den Àr riktigt bekvÀm och nÀr du har satt dina första repor sÄ kan du alltid blÀstra den sÄ blir den faktiskt Ànnu snyggare!TjÀÀÀna alla g-shockfans och hej till min lilla mazarin @roosterman (ja han fÄr alltid en personlig hÀlsning)
Nu Àr det sÄ att jag funderat lÀnge pÄ att köpa en silvrig stÄlsquare men som icke G-nörd försöker jag komma pÄ anledningar till varför nÀr jag har en gmw-b5600. What is the pros (förutom tyngden frÄn stÄlcase och bracelet)
Ja, jag sÄg nÄgon som hade en blÀstrad. Det var ganska snyggt faktisktDen Àr riktigt bekvÀm och nÀr du har satt dina första repor sÄ kan du alltid blÀstra den sÄ blir den faktiskt Ànnu snyggare!
BlÀstring is good stuffTjÀÀÀna alla g-shockfans och hej till min lilla mazarin @roosterman (ja han fÄr alltid en personlig hÀlsning)
Hur du verkligen tÀnkt över detta?Heads up
Lite halvt ogenomtÀnktHur du verkligen tÀnkt över detta?
Jag kör ju ocksÄ Garmin, men det hindrar inte en stabil G-Shock garderob.
BlÀstring is good stuff
Gmwb5000
Ihop med med min MRG square sÄ Àr denna favoriten.
Ska vi ska vi prata prisvÀrdhet dÄ har inte MRG en chans mot denna
Riktigt snyggtBlÀstring is good stuff
Gmwb5000
Ihop med med min MRG square sÄ Àr denna favoriten.
Ska vi ska vi prata prisvÀrdhet dÄ har inte MRG en chans mot denna
Den ser riktigt bra ut! Skulle nog bli en storsÀljare om Casio gav ut en sÄdan modell!
Finishen Àr vÀldigt ljus och fin, ytan Àr Àven vÀldigt len mot huden. Tror det gjordes totalt 4 st av xbjörne, de var hans brorsa som blÀstrade dessa, tror de var 2018.Riktigt snyggt
Ăr den högra oxĂ„ blĂ€strad, nĂ€? Den var iof snyggast Ă€ven om den vĂ€nstra var riktigt snygg oxĂ„Finishen Ă€r vĂ€ldigt ljus och fin, ytan Ă€r Ă€ven vĂ€ldigt len mot huden. Tror det gjordes totalt 4 st av xbjörne, de var hans brorsa som blĂ€strade dessa, tror de var 2018.
Den högra Ă€r borstad titan hade ju tyvĂ€rr ingen vanlig StĂ„lis att jĂ€mföra medĂr den högra oxĂ„ blĂ€strad, nĂ€? Den var iof snyggast Ă€ven om den vĂ€nstra var riktigt snygg oxĂ„
Pros:Nu Àr det sÄ att jag funderat lÀnge pÄ att köpa en silvrig stÄlsquare men som icke G-nörd försöker jag komma pÄ anledningar till varför nÀr jag har en gmw-b5600. What is the pros (förutom tyngden frÄn stÄlcase och bracelet)