• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

1000031481.jpg

Godmorgon!

Hade tvÀttstugan igÄr kvÀll och glömde att hÀmta tvÀtten i tid. Har vÀntat sen kl. 7 pÄ att den som bokat imorse ska komma men inte Ànnu. Men det Àr ju lördag morgon...
Datorbokningssystemet Àr bra för ingen kan ta din tid. Men det gÀller att komma i tid för nÀr tvÀttiden Àr slut kommer man inte in.
Första gĂ„ngen det hĂ€nder för mig. Fastnade i klocksurfande igĂ„r kvĂ€ll och vips hade klockan blivit över 21! đŸ„Ž

1000001727.jpg

Senast Àndrad:
TjÀÀÀna alla g-shockfans och hej till min lilla mazarin @roosterman (ja han fÄr alltid en personlig hÀlsning)

Nu Àr det sÄ att jag funderat lÀnge pÄ att köpa en silvrig stÄlsquare men som icke G-nörd försöker jag komma pÄ anledningar till varför nÀr jag har en gmw-b5600. What is the pros (förutom tyngden frÄn stÄlcase och bracelet)
HjÀlp med motivation för köööp mottages gÀrna

TjÀÀÀna alla g-shockfans och hej till min lilla mazarin @roosterman (ja han fÄr alltid en personlig hÀlsning)

Nu Àr det sÄ att jag funderat lÀnge pÄ att köpa en silvrig stÄlsquare men som icke G-nörd försöker jag komma pÄ anledningar till varför nÀr jag har en gmw-b5600. What is the pros (förutom tyngden frÄn stÄlcase och bracelet)

Jag skulle sÀga: medan resinmodeller har sin fördel som beaters genom sin lÄga vikt och att det inte blir lika synliga repor som med metall, sÄ ger stÄl en lite exklusiv kÀnsla.
Enligt min Äsikt sÄ passar en stÄlfyrkant Àven som en dressklocka. Funkar Àven med kostym.

Den Àr riktigt bekvÀm och nÀr du har satt dina första repor sÄ kan du alltid blÀstra den sÄ blir den faktiskt Ànnu snyggare!

BlÀstring is good stuff
Gmwb5000
Ihop med med min MRG square sÄ Àr denna favoriten.
Ska vi ska vi prata prisvÀrdhet dÄ har inte MRG en chans mot denna
1000042646.png

Dags att kvÀllsfodra nÄgonting som Àr oersÀttligt nÀr det kommer till mrg eller Titan squares Àr ju bekvÀmligheten att bÀra jÀmfört med stÄl lÀtt pÄ armen Àr ju nÄgonting som Àr vÀldigt uppskattat hos mig.
NĂ€r man ocksĂ„ har burit mrg i nĂ„n dag eller fler sĂ„ saknar man claspen nĂ€r man gĂ„r till en vanlig stĂ„lis. Det Ă€r nĂ„got visst nĂ€r man trycker pĂ„ lock 😊
1000042649.jpg
1000042647.jpg

Pros:
Du hamnar djupare i G-trÀsket.
Inga problem med pengar lÀngre (du kommer alltid vara pank).
Du kommer bli bÀttre och bÀttre pÄ att ljuga för sambo/fru om nya köp.
Lystna blickar frÄn alla andra i samma situation.
Du kommer snabbt inse att Àven tvÄ Àr för lite.
KlocklÄdans tomma platser blir snabbt fyllda och du fÄr köpa nya lÄdor med.
Kööööp!

Cons:
Nej kan inte komma pÄ nÄgot.

SkĂ„l! đŸșđŸș✹

Tillbaka
Topp