Tycker det lÄter som att du behöver en KRAM idagTill alla oss som bestÀllt frÄn kulta, Jag tror det Àr extrapris pÄ grÄtservetter pÄ Ica
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det lÄter som att du behöver en KRAM idagTill alla oss som bestÀllt frÄn kulta, Jag tror det Àr extrapris pÄ grÄtservetter pÄ Ica
Eller blir bonden först ut??Jag har en aftermarket HR lÀnk liggande som Àr tÀnkt till R
Min skickades direktSkrev det nÄgot om leveranstiden?
Sjukt fin kul att se den igenFick lov att ta fram den hÀr, den behöver ljusterapi. AnvÀnds tyvÀrr i stort sett aldrig, sÄ den fÄr inte sÄ mycket naturligt ljus.
Hur fick du den rabatten?Samma hÀr
Prenumerera pÄ nyhetsbrevHur fick du den rabatten?
Det funkar tyvÀrr inte. Jag gjorde ett försök men jag la visserligen in en alias email...Prenumerera pÄ nyhetsbrev
Skumt. Testa med din vanliga och sÀg upp prenumerationen direktDet funkar tyvÀrr inte. Jag gjorde ett försök men jag la visserligen in en alias email...
NÀ, det pallar jag inte. Det blev en bestÀllning ÀndÄSkumt. Testa med din vanliga och sÀg upp prenumerationen direkt
Leverans den 27/12, blir en lÄng julNÀ, det pallar jag inte. Det blev en bestÀllning ÀndÄ
Ja men kultatomten Àr inte snabbareLeverans den 27/12, blir en lÄng jul
Det Àr för mÄnga som bestÀllt frÄn Kultan, tomten fastnade i skorstenen med sÀcken full av 5000RJa men kultatomten Àr inte snabbare
De stoppade det efter vi har bestÀllt med rabatten.Prenumerera pÄ nyhetsbrev
Undrar om @Glantzen -tomten Àr snabbare Àn Kulta tomten?Ja men kultatomten Àr inte snabbare
FÄr se hur lÄng tiden det tar.Leverans den 27/12, blir en lÄng jul
FÄr se hur lÄng tiden det tar.
PakÀÀÀÀÀt pÄ ingÄng!Undrar om @Glantzen -tomten Àr snabbare Àn Kulta tomten?
Packad tomteFick uppdatering frÄn kulta nu.
Klockan Àr packad men tomten som ska köra ut paketet frÄn Finland har somnat
Fick precis en uppdatering i appen.
Visserligen Àr det PN vi pratar om sÄ det kan sÀkert dröja
Du mÄste ha varit extra snÀll i ÄrFick precis en uppdatering i appen.