Ganska mycket tjockare tyckte jag vid en snabb provning. Avskrev den efter det.Dom Ă€r vĂ€l större Ă€n dom âvanligaâ squaren?
NÄgon som vet hur 300 Àr i jÀmförelse med dwh5600?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ganska mycket tjockare tyckte jag vid en snabb provning. Avskrev den efter det.Dom Ă€r vĂ€l större Ă€n dom âvanligaâ squaren?
Precis, ser ut som klockan svÀvar pÄ handleden pga. mackapÀren pÄ undersidan.Ganska mycket tjockare tyckte jag vid en snabb provning. Avskrev den efter det.
NÄgon som vet hur 300 Àr i jÀmförelse med dwh5600?
Den Ă€r lite större och tjockare Ă€n vanliga squares.Dom Ă€r vĂ€l större Ă€n dom âvanligaâ squaren?
Japp! Hur var den?
- Likadant hÀr, men Ätminstone synkad
Samma gamla skrot idag.
- Likadant hÀr, men Ätminstone synkad
En snabb frÄga, vad Àr skillnaden pÄ denna och en 5610?
Okej men Àr det nÄgot estetiskt som gör denna mer lik originalet frÄn 80-talet? TÀnkte mest varför slÀppa en som har mindre funktioner annars.5610 har Tough Solar. Det Àr vÀl huvudsakliga skillnaden.
Okej men Àr det nÄgot estetiskt som gör denna mer lik originalet frÄn 80-talet? TÀnkte mest varför slÀppa en som har mindre funktioner annars.
HÀr Àr ett försök till storleksjÀmförelse, dw-h5600, gw-b5600, gbd-200.
De tvÄ till höger funderar jag pÄ att sÀlja, dÄ jag tenderar att bara anvÀnda h5600. Var skeptisk först pga att den Àr lite tjock och sett pÄ youtube att en del gnÀllt pÄ att sensorerna pÄ undersidan sticker ut. PÄ mig gÄr det ner i "flÀsket" sÄ pass att jag inte mÀrker det.
LÀnge sen jag hade 5610 och gw-5000 men dÄ var betraktningsvinkeln ganska risig. Har varit samma problem pÄ de dw-5600e jag har provat.Kan vara det, samt om jag minns rÀtt Àr displayen skarpare Àn 5610. StÀmmer det, ni som vet?
Okej men Àr det nÄgot estetiskt som gör denna mer lik originalet frÄn 80-talet? TÀnkte mest varför slÀppa en som har mindre funktioner annars.
Icke att förglömma Àr att 5610 har mörk magi i sig oxÄ!! Multiband6Kan vara det, samt om jag minns rÀtt Àr displayen skarpare Àn 5610. StÀmmer det, ni som vet?
HÄller med. Dras till DW-H5600. Upplever inte den som sÀrskilt tjock, sensorerna stör inte heller. Tycker dessutom bandet Àr sjukt mkt mjukare och bekvÀmare Àn pÄ en vanlig resin dw. Man vÀnjer sig lÀtt vid lÀsbarheten pÄ mip ocksÄ
LÀge att komplettera med en blÄ, kanske? Riktigt bra pris pÄ Klockia nu !
Jag har ocksÄ kikat pÄ den dÀr men mycket tveksam att den fungerar dÄ man har tatueringar pÄ just vars klockan sitter pÄ handledenDen Àr riktigt snygg. Och det Àr mÄnga som efterfrÄgar att Casio gör MIP till standard.
Denna modell borde komma ut med standardfunktionerna utan utskjutande sensor pÄ baksidan!
Hursomhelst: för det priset Àr det ett fynd!
den du visar saknar bÄde sol-laddning och radiosynk av tiden.En snabb frÄga, vad Àr skillnaden pÄ denna och en 5610?
VÀntar redan pÄ att 5000r ska komma i lager sÄ siktet Àr instÀllt! Kolsvart hÀr i norr och radiosync funkar dÄligt hÀr högst uppeden du visar saknar bÄde sol-laddning och radiosynk av tiden.
jag hade definitivt lagt dom extra kronorna pÄ en 5610.