Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ah. Med det dÀr pyttelilla hÄlet för fjÀdern!@roloj Precis, modul 3421 har en vit plastbricka mellan modulen och backlocket. Men pÄ 3229 Àr den i gummi. Gummit gör att modulen följer med nÀr man drar Ät backlocket.
Riktigt bra!Jag fortsÀtter imorgon istÀllet, killrÀckligt bra för nu!
Tack tackRiktigt bra!
OemotstÄndlig fÀrgcombo. Men den Àr vÀl en limited edition?Nu Àr uppesittarkvÀllen slut för min del
Det Àr en GW-B5600AR som fÄtt bezel och lÀnk frÄn en GW-B5600HROemotstÄndlig fÀrgcombo. Men den Àr vÀl en limited edition?
Trodde först att det var denna i sin helhet vid första anblicket.Det Àr en GW-B5600AR som fÄtt bezel och lÀnk frÄn en GW-B5600HR
Jajjemen, det Àr en sÄn, AR Adrenaline Red, som har fÄtt en bezel med röd text och en svart/röd combilÀnkTrodde först att det var denna i sin helhet vid första anblicket.
Men jag gick sedan och köpte denna ist som julklapp till mig sjÀlv. Som Ànnu inte har kommit
Vi fÄr se nÀsta vecka vad det blev
Har du aldrig hört talas om Kina gwg...?
Jag jagade en för nÄgra mÄnader sen, blev till slut köp av en privat sÀljare i Tyskland pÄ ebay, vill minnas de va svÄrt o hitta en till vettigt pris. Dock gick min ivÀg i en bytesaffÀr mvhNÄgon som vet var i Sverige/EU det gÄr att köpa en GW-B5600HR-1. Nytt eller begagnad kvittar.
Schysst 6900DiskbÀnksrealism.
Jag hajar ingenting men hakar pÄ ÀndÄ!Schysst 6900
HÀlsningar frÄn en annan diskbÀnk
Jag hajar ingenting men hakar pÄ ÀndÄ!
Det var likadana DW-6900 och vid diskbÀnkJag hajar ingenting men hakar pÄ ÀndÄ!
Har du aldrig hört talas om Kina gwg...?
à h fan blev det kvar ett korn alltsÄ efter mitt lilla spa med den
Vad ska du göra med den nu? Operation?
Men nu Àr du vÀl kinkig ÀndÄ?101010 och fortfarande sned modul
Mjaaaa, tycker det syns tydligt att den skall ner lite pÄ högersidan.Men nu Àr du vÀl kinkig ÀndÄ?
Jag tycker jag brukar vara kÀnslig för detaljer, men det ser jag knappt ens om jag verkligen anstrÀnger mig. MÄste vÀl vara frÄgan om hundradels millimetrar.
Med det sagt tycker jag det ser bra ut.