• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag fortsÀtter imorgon istÀllet, killrÀckligt bra för nu!

IMG_0515.jpeg

Trodde först att det var denna i sin helhet vid första anblicket.
1000052088.png

Men jag gick sedan och köpte denna ist som julklapp till mig sjÀlv. Som Ànnu inte har kommit
1000052086-png.2647287

Vi fĂ„r se nĂ€sta vecka vad det blev🌝⌚
Jajjemen, det Ă€r en sĂ„n, AR Adrenaline Red, som har fĂ„tt en bezel med röd text och en svart/röd combilĂ€nk👍

Bezel finns att köpa för nĂ„n hundring i Tyskland och numera finns Ă€ven kombilĂ€nken som eftermarknad pĂ„ Ali👍

NÄgon som vet var i Sverige/EU det gÄr att köpa en GW-B5600HR-1. Nytt eller begagnad kvittar. :)
IMG_1110.jpeg
Jag jagade en för nÄgra mÄnader sen, blev till slut köp av en privat sÀljare i Tyskland pÄ ebay, vill minnas de va svÄrt o hitta en till vettigt pris. Dock gick min ivÀg i en bytesaffÀr mvh
1000043295.png

Senast Àndrad:
Men nu Àr du vÀl kinkig ÀndÄ?
Jag tycker jag brukar vara kÀnslig för detaljer, men det ser jag knappt ens om jag verkligen anstrÀnger mig. MÄste vÀl vara frÄgan om hundradels millimetrar.
Med det sagt tycker jag det ser bra ut.
Mjaaaa, tycker det syns tydligt att den skall ner lite pĂ„ högersidan. đŸ€·â€â™‚ïž

Tillbaka
Topp