Brother Michael
Basic
Skönt att julhandeln Àr över för att invaderas av nyÄrshandeln
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte undra pÄ att det inte gÄr att sÀlja klockor pÄ forumet lÀngre knappt. Allt folk Àr ju hos digSkönt att julhandeln Àr över för att invaderas av nyÄrshandeln
Tur du har en rejÀl G-shock dÄ, om det skulle bli handgemÀng@hepanter Haha ja. Jag lÀgger dock krutet pÄ att vakta oxfileerna
Aha, ja en sÄdan screwback Àr ju vida överlÀgsen i kÀnslan om du frÄgar mig. Bra val.VÀntar redan pÄ att 5000r ska komma i lager sÄ siktet Àr instÀllt! Kolsvart hÀr i norr och radiosync funkar dÄligt hÀr högst uppe
Jo precis! Men det verkar Ànnu vara helt slutsÄlt överallt jag letar vilket Àr trist haha.Aha, ja en sÄdan screwback Àr ju vida överlÀgsen i kÀnslan om du frÄgar mig. Bra val.
Jo precis! Men det verkar Ànnu vara helt slutsÄlt överallt jag letar vilket Àr trist haha.
Tackar!https://www.klockia.se/klockor/casio/casio-g-shock/casio-g-shock-42-5mm-dw-5000r-1aer
Klockia verkar ha fÄtt in den igen.
Kul att den uppskattades hoppas bara att skruvarna inte Àr allt för dyra. Men sÄg vÀldigt bra utStort tack till @Dan1jel för gummit!
MÄste bestÀlla andra skruvar (de för b1000, dessa Àr för lÄnga) men i övrigt gillar jag den mer pÄ gummi. LÀttare och sitter bÀttre
Kul att den uppskattades hoppas bara att skruvarna inte Àr allt för dyra. Men sÄg vÀldigt bra ut
StjÀrnurmakarna i Kalmar hade en hÀromdanJo precis! Men det verkar Ànnu vara helt slutsÄlt överallt jag letar vilket Àr trist haha.
Redan bestÀllt av Klockia, spÀnnande med ens första G-ShockStjÀrnurmakarna i Kalmar hade en hÀromdan
Husknep för att fÄ den rak?Dagens skruverier resulterade i en sned skÀrm. FÄr försöka rÀtta till det imorgon.
LÀgg ett par lager genomskinlig tejpbitar inne i boettens ena sidan sÄ att det blir tajt mellan modulen och boetten och sen drar du Ät backlocket sÄ ska det funka bÀttre.Husknep för att fÄ den rak?
Jag blir tokig hÀr, sÄ fort jag drar Ät boettlocket sÄ vrider sig modulen
Tack!LÀgg ett par lager genomskinlig tejpbitar inne i boettens ena sidan sÄ att det blir tajt mellan modulen och boetten och sen drar du Ät backlocket sÄ ska det funka bÀttre.
Snyggt sitter perfektSist jag Àgde en Portermodd hade den positiv display, nu blev det negativ istÀllet och jag gillar det. Tack för affÀren @hepanter
Haha. KÀnner igen kÀnslan. Förslaget med tejp lÄter lysande!Husknep för att fÄ den rak?
Jag blir tokig hÀr, sÄ fort jag drar Ät boettlocket sÄ vrider sig modulen
Blev nÀÀÀstan bra, plockade ut verkhÄllaren och tejpade mellan knapparna pÄ ena sidan sÄ att sÀga. DÄ fick jag över modulen en smula Ät andra hÄllet pÄ köpet som bonus vilket jag tyckte behövdes.LÀgg ett par lager genomskinlig tejpbitar inne i boettens ena sidan sÄ att det blir tajt mellan modulen och boetten och sen drar du Ät backlocket sÄ ska det funka bÀttre.
AlltsÄ jag höll pÄ att bli galen, verkhÄllaren eller vad man ska kalla den gÄr ju inte att justera nÄtt heller sÄ det gÄr inte att kompensera för vridningen som sker nÀr man drar Ät. Tejp Àr melodin kan jag konstatera!Haha. KÀnner igen kÀnslan. Förslaget med tejp lÄter lysande!
TÀnker att det kanske beror pÄ att det egentligen ska vara en 3421 i en screwback och inte en 3229. TÀnkte öppna en omoddad screwback och jÀmföra nÀr jag kommer hem.
Jag har nÄtt till dig hÀr hemma, vi fÄr la se om han godkÀnner den senGn som blev Oliver-godkÀnd innan idag
Haha. KÀnner igen kÀnslan. Förslaget med tejp lÄter lysande!
TÀnker att det kanske beror pÄ att det egentligen ska vara en 3421 i en screwback och inte en 3229. TÀnkte öppna en omoddad screwback och jÀmföra nÀr jag kommer hem.
@roloj Precis, modul 3421 har en vit plastbricka mellan modulen och backlocket. Men pÄ 3229 Àr den i gummi. Gummit gör att modulen följer med nÀr man drar Ät backlocket.AlltsÄ jag höll pÄ att bli galen, verkhÄllaren eller vad man ska kalla den gÄr ju inte att justera nÄtt heller sÄ det gÄr inte att kompensera för vridningen som sker nÀr man drar Ät. Tejp Àr melodin kan jag konstatera!