• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Morrn och god fortsĂ€ttning! Det Ă€r vĂ€l idag man pĂ„ pĂ„börjar sitt nya hĂ€lsosamma liv😁
IMG_6956.jpeg

Blött blĂ„sigt och kletigt ute. Hade man varit en vanlig knegare sĂ„ hade jag tillbringat tiden i sĂ€ngen hela dagen đŸ„Ž
Men nu har jag precis skrapat rent matplatsen pÄ lösdriften, nu börjar förmiddagsrutinen bara kÀmpa pÄ
1000043353.jpg

Gott Nytt År 2025 önskar jag allihopa! đŸ„ł

Ligger kvar i sÀngen och funderar pÄ om jag ska stiga upp. Ja jag har tvÀttstugan kl. 17 sÄ Ätminstone dÄ mÄste jag upp...

1000002666.jpg

Det har blivit kallare igen och Àr nu -20°C ute.
Och dÄ blir det kallare Àven i sovrummet.

1000002667.jpg

God fortsÀttning pÄ er alliho

Heads up pĂ„ denna MRG G-2000HB som Ă€r i kanon skick đŸ€—
(Kan ev. ta en MRG square i fint skick som delbetalning eller en TB square i fint skick)

HÀr kan du lÀsa om detaljer:

image000000.jpeg
image0000021.jpeg
image0000011.jpeg
IMG_3127.jpeg
Hade man inte varit fattig sĂ„ hade jag köpt den av dig. En klocka man minns av kĂ€rlek, ett riktigt konstverk den knackande ringen va ett mĂ€sterverk, men jag fĂ„r köra pĂ„ med fattigmansMRG ett tag till😅fĂ„r drömma om dessa knackade ringar om nĂ€tterna istĂ€llet 😂
Kan bjuda pÄ ett par gamla bilder iaf, hade den inte mÄnga tillfÀllen
1000043369.jpg

1000043371.jpg
1000043376.jpg
1000043375.jpg
1000043377.jpg

Senast Àndrad:
Men nu mĂ„ste ju nĂ„gon slĂ„ till!! Det Ă€r ju kriminellt billigt!! 😬

Ja, snart Ă„ngrar jag mig 😬

Oj, ja verkligen 😧 om de Ă€ndĂ„ inte var fattigaste mĂ„naden 😱