• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HĂ€nger pĂ„ dig @roosterman och kör Gravitymaster đŸ‘đŸ»
1000031817.jpg
JÀkligt bra de dÀr!
Gick ju en pĂ„ tradera för ett vĂ€ldigt bra pris sĂ„ de gĂ„r ju fynda med 🙂

Edit; hakar pĂ„ gravitytrenden med đŸ€“
IMG_1163.jpeg

Senast Àndrad:
JÀkligt bra de dÀr!
Gick ju en pĂ„ tradera för ett vĂ€ldigt bra pris sĂ„ de gĂ„r ju fynda med 🙂

Edit; hakar pĂ„ gravitytrenden med đŸ€“
IMG_1163.jpeg
Jo, det var jag som lyckades knipa den. Orimligt lĂ„gt pris, trodde knappt det var sant. JĂ€ttefint skick ocksĂ„. Det dubbla priset vore rimligare sĂ„ jag fĂ„r vara nöjd och tacksam. 🙂

God fredagsmorgon. Pillar i mig lite frukost och funderar pÄ om jag kan motivera en 5000R. Tillsvidare fyller 5040 screwback-kvoten... eller?
1000013590.jpg
För egen del sÄ kom jag aldrig riktigt överens men "Project Team Tough", den gula displayen eller att det var fÄ funktioner i modulen. 5000R Àr dÀremot förlÄten för de simpla funktionerna och displayen Àr fantastisk! Och sÄ Àr det skönt med batteri istÀllet för solceller. SÄ med andra ord, JA!

För egen del sÄ kom jag aldrig riktigt överens men "Project Team Tough", den gula displayen eller att det var fÄ funktioner i modulen. 5000R Àr dÀremot förlÄten för de simpla funktionerna och displayen Àr fantastisk! Och sÄ Àr det skönt med batteri istÀllet för solceller. SÄ med andra ord, JA!
TĂ€nkte vĂ€l det! 😁👍

God morgon man börjar bli trött pĂ„ helger men det nĂ€rmar sig igen .. en annan blir ju bara sur nĂ€r man hör alla som Ă€r lediga, nu fĂ„r de va nog med helgdagar 😬😅 samhĂ€llet behöver fungera igen
Happy frog Friday folks🐾
1000043529.jpg

Har vaknat men det kÀnns skönt att ligga kvar i sÀngen. Och det gÄr ju bra, för som lÄten gÄr: "morgonen varar Ànda till lunch".
Eller vÀnta nu, blandade ihop med nÄn jullÄt dÀr...
Hursomhelst: G(r)od fredag!

1000002849.jpg

God fredagsmorgon. Pillar i mig lite frukost och funderar pÄ om jag kan motivera en 5000R. Tillsvidare fyller 5040 screwback-kvoten... eller?
1000013590.jpg
En?!? LĂ„ter alldeles för förnuftigt. Jag kan meddela att tio Ă€r för lite, jag ”mĂ„ste” ha fler.

Men idag Àr det icke-screwback pÄ armen. G-5500.

Katten fÄr vara med pÄ bild ocksÄ eftersom hon Àr sÄ glad över att vi Àr hemma igen.
IMG_9410.jpeg
IMG_9411.jpeg

Tillbaka
Topp