JÀkligt bra de dÀr!
Gick ju en pÄ tradera för ett vÀldigt bra pris sÄ de gÄr ju fynda med
Edit; hakar pÄ gravitytrenden med
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JÀkligt bra de dÀr!
Har du en sÄn snygg
Jo, det var jag som lyckades knipa den. Orimligt lÄgt pris, trodde knappt det var sant. JÀttefint skick ocksÄ. Det dubbla priset vore rimligare sÄ jag fÄr vara nöjd och tacksam.JÀkligt bra de dÀr!
Gick ju en pÄ tradera för ett vÀldigt bra pris sÄ de gÄr ju fynda med
Edit; hakar pÄ gravitytrenden med
Javisst, man vet aldrig vad som finns i min skrotlÄdaHar du en sÄn snygg
G-shockskrotlÄdor Àr alltid spÀnnandeJavisst, man vet aldrig vad som finns i min skrotlÄda
Jo, det var jag som lyckades knipa den. Orimligt lÄgt pris, trodde knappt det var sant. JÀttefint skick ocksÄ. Det dubbla priset vore rimligare sÄ jag fÄr vara nöjd och tacksam.
Snyggt A1000 Àr rejÀlt tydliga och lÀttavlÀstaGodmorgon. Grodfredag
För egen del sÄ kom jag aldrig riktigt överens men "Project Team Tough", den gula displayen eller att det var fÄ funktioner i modulen. 5000R Àr dÀremot förlÄten för de simpla funktionerna och displayen Àr fantastisk! Och sÄ Àr det skönt med batteri istÀllet för solceller. SÄ med andra ord, JA!God fredagsmorgon. Pillar i mig lite frukost och funderar pÄ om jag kan motivera en 5000R. Tillsvidare fyller 5040 screwback-kvoten... eller?
TÀnkte vÀl det!För egen del sÄ kom jag aldrig riktigt överens men "Project Team Tough", den gula displayen eller att det var fÄ funktioner i modulen. 5000R Àr dÀremot förlÄten för de simpla funktionerna och displayen Àr fantastisk! Och sÄ Àr det skönt med batteri istÀllet för solceller. SÄ med andra ord, JA!
God morgon man börjar bli trött pÄ helger men det nÀrmar sig igen .. en annan blir ju bara sur nÀr man hör alla som Àr lediga, nu fÄr de va nog med helgdagar samhÀllet behöver fungera igen
Happy frog Friday folks
En?!? LĂ„ter alldeles för förnuftigt. Jag kan meddela att tio Ă€r för lite, jag âmĂ„steâ ha fler.God fredagsmorgon. Pillar i mig lite frukost och funderar pĂ„ om jag kan motivera en 5000R. Tillsvidare fyller 5040 screwback-kvoten... eller?
Riktigt nice 350.Yrar lite
Mest blÄsigt och yrsnö.Riktigt nice 350.
Ni verkar klarat er undan bÀttre med snön Àn hÀr
SÀlj den dÀr till mig och köp dig en 5000RGod fredagsmorgon. Pillar i mig lite frukost och funderar pÄ om jag kan motivera en 5000R. Tillsvidare fyller 5040 screwback-kvoten... eller?