• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ahhh, du menar sĂ„đŸ™‚
GMW-B5000 pÄ 19,5
IMG_20250103_183301.jpg
Yes den ser bra ut, utan att vara för liten. Ni har alla inspirerat mig i denna trevliga trÄden med era G-shock.

Tack snÀlla för bilderna, den ser bra ut pÄ din handled och vill nog inte ha mindre Àn sÄ. Om jag uppfattar det rÀtt sÄ Àr det samma mÄtt pÄ Mrg-b5000d och gmw-b5000. Kanske börja med en gmw-b5000 och sikta pÄ en mrg om det kÀnns rÀtt senare.
Ligger en silver och en svart pÄ K&S nu.
Perfekta börja-pĂ„-Gs🙂
Pris ca 3000 pengar.

Tjena Boys, vad kan man begÀra för denna? typ nyskick.. Knappt 4 mÄnader gammal om nÄgon Àr sugen :)
IMG_2995.jpeg

Det lÀgsta pris jag hittar den för nu Àr 1237kr. Och vet inte om den legat lÀgre tidigare. SÄ kring tusenlappen tycker jag du kan lÀgga ut den för. Inte mycket under om den Àr sÄ pass ny och i praktiskt taget nyskick.

Senast Àndrad:
För en stund sen.

1000002858.jpg

Venus ligger nÀra mÄnen nu! HÀr Àr det kallt och disigt sÄ det Àr inte nÄn vits att observera med kikare. Men för er som bor söderut gÄr det kanske bÀttre.

1000002860.jpg
Även jag knĂ€ppte en bild pĂ„ det tillsammans med ett korsande flygplan! TyvĂ€rr utan en G-Shock pĂ„ armen.

Men för att inte vara allt för OT sĂ„ kan jag meddela att det landar ett spĂ€nnande paket hos mig imorgon đŸ„ł

IMG_0424.jpeg

Spanar in MRGB5000B pÄ Youtube och blir sugen pÄ att ta fram min egen men H5600 fÄr sitta pÄ ikvÀll.
20250103_194047.jpg

20250103_191618.jpg
Jag har medvetet lagt min Ät sidan, det blir alldeles för kÀrleksfullt mellan mig och mrg sÄ de slutar att jag bara har den. Den Àr sÄ förbaskat lyckad SÄ försöker bryta de nu med lite annat

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp