Yes den ser bra ut, utan att vara för liten. Ni har alla inspirerat mig i denna trevliga trÄden med era G-shock.Ahhh, du menar sÄ
GMW-B5000 pÄ 19,5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes den ser bra ut, utan att vara för liten. Ni har alla inspirerat mig i denna trevliga trÄden med era G-shock.Ahhh, du menar sÄ
GMW-B5000 pÄ 19,5
- Helt rÀtt, kÀnns ungefÀr lika stora.Du har ju haft/har(?) vanliga stÄlisar ocksÄ. RÀtta mig gÀrna om jag har fel, men inte skiljer det nÄt direkt storleksmÀssigt pÄ MR-G5000 och GMW-B5000??
- Bra strategi tycker jagTack snÀlla för bilderna, den ser bra ut pÄ din handled och vill nog inte ha mindre Àn sÄ. Om jag uppfattar det rÀtt sÄ Àr det samma mÄtt pÄ Mrg-b5000d och gmw-b5000. Kanske börja med en gmw-b5000 och sikta pÄ en mrg om det kÀnns rÀtt senare.
Ligger en silver och en svart pÄ K&S nu.Tack snÀlla för bilderna, den ser bra ut pÄ din handled och vill nog inte ha mindre Àn sÄ. Om jag uppfattar det rÀtt sÄ Àr det samma mÄtt pÄ Mrg-b5000d och gmw-b5000. Kanske börja med en gmw-b5000 och sikta pÄ en mrg om det kÀnns rÀtt senare.
Har kikat pÄ dem annonserna, men skall försöka kolla om min lokala butik har nÄgon klocka inne som man kan kika pÄ Irl.Ligger en silver och en svart pÄ K&S nu.
Perfekta börja-pÄ-Gs
Pris ca 3000 pengar.
Iiiiingen aning.. Jag stÀllde in den en gÄng sen lÀt jag det vara, den visar tiden rÀtt, en av de mer komplicerade modlulerna jag harVad Àr work/ready för nÄgon funktion? LÄter ju stressigt
Tjena Boys, vad kan man begÀra för denna? typ nyskick.. Knappt 4 mÄnader gammal om nÄgon Àr sugen
Fick lov att lÀsa manualen, tydligen Àr det mörka magins (MB6) manuella mottagning. Ready Àr nÀr den Àr redo för att ta emot, work dÄ tar den emot (den obefintliga) signalenVad Àr work/ready för nÄgon funktion? LÄter ju stressigt
Har du köpt dÀrifrÄn tidigare?Tips. Hos Blue Tomato nu!
Dom funkar bra att handla avHar du köpt dÀrifrÄn tidigare?
Ăven jag knĂ€ppte en bild pĂ„ det tillsammans med ett korsande flygplan! TyvĂ€rr utan en G-Shock pĂ„ armen.För en stund sen.
Venus ligger nÀra mÄnen nu! HÀr Àr det kallt och disigt sÄ det Àr inte nÄn vits att observera med kikare. Men för er som bor söderut gÄr det kanske bÀttre.
Har du köpt dÀrifrÄn tidigare?
Jag har medvetet lagt min Ät sidan, det blir alldeles för kÀrleksfullt mellan mig och mrg sÄ de slutar att jag bara har den. Den Àr sÄ förbaskat lyckad SÄ försöker bryta de nu med lite annatSpanar in MRGB5000B pÄ Youtube och blir sugen pÄ att ta fram min egen men H5600 fÄr sitta pÄ ikvÀll.
Tycker att dem sitter rÀtt lika och riktigt bra pÄ din handled. Tack snÀlla för bilderna @hepanter
Tidigt halva arbetsdagen har ju passerat hÀr nÀstanGodmorgon! Tror bestÀmt jag ska stiga upp tidigt idag. @hepanter Jag kan ju inte hÄlla pÄ att sova över lunch, nÄn ordning fÄr det vÀl vara.