Blev spontanköp av DW-B5600SF. Tro om det var @Patric J som tipsade? En trevlig surprise var att bokstÀverna pÄ bezel var sjÀlvlysandePakÀÀÀÀt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev spontanköp av DW-B5600SF. Tro om det var @Patric J som tipsade? En trevlig surprise var att bokstÀverna pÄ bezel var sjÀlvlysandePakÀÀÀÀt
Ja den Àr cool! (Den Àr helt original).Jag tÀnkte faktiskt pÄ den dÀr modellen igÄr! Grym kombo med svarta klÀder!
Blev spontanköp av DW-B5600SF. Tro om det var @Patric J som tipsade? En trevlig surprise var att bokstÀverna pÄ bezel var sjÀlvlysande
I know, men tack för tips!Kul!
Japp, jag tipsade om den. Var lite intresserad sjÀlv faktiskt. Men ekonomin har sin grÀns.
Jaha, jag kanske blandar ihop den med en annan! Hade för mig att den kom med röda klÀder Hur som helst, rikitg trevlig!Ja den Àr cool! (Den Àr helt original).
Meningen Àr att jag skulle göra en screwback av den men har inte vÄgat trycka ut glaset Àn...
Kan tipsa alla som har nÄgra stÄlar kvar efter jul att min "butik" Àr öppen. Behöver komma igÄng igen och rotation förnöjer
Skicka PM om det Àr nÄgot som faller i smaken.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Ăr det nĂ„n hĂ€r som klĂ€mt eller kanske har en GST-B600?
Verkar vara JDM, men gÄr ju att fÄ tag pÄ. Tycker den verkar ha trevliga mÄtt!
Det Àr bara att registrera sig, bra sÀtt att hÄlla koll pÄ klockorna. Sen kan man vÀlja att dela de som man valt att ha till salu, eller hela samlingen om man nu vill det.Intressanta modeller! Kan man registrera sig pÄ shockbase för att visa sin G-shocksamling eller Àr det bara det man vill sÀlja?
Det Àr bara att registrera sig, bra sÀtt att hÄlla koll pÄ klockorna. Sen kan man vÀlja att dela de som man valt att ha till salu, eller hela samlingen om man nu vill det.
Jag har dela bara de jag har till salu för nÀrvarade: https://shockbase.org/user/shared_s...a83542d9e4573008f9a90a8f68e7f8cc78fddd8cd5a9eIntressanta modeller! Kan man registrera sig pÄ shockbase för att visa sin G-shocksamling eller Àr det bara det man vill sÀlja?
Det Àr inte hela, men en stor del Àr till salu ja. Men det Àr för att fÄ lite rotation, de som jag verkligen vill ha kvar sitter det en lite högre prislapp pÄDet stÄr FOR SALE pÄ alla. TÀnker du sÀlja bort hela din samling alltsÄ?