• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ännu en morgon pĂ„ spĂ„rvagnen pĂ„ vĂ€g till jobbet
. den dĂ€r lottovinsten kommer aldrig
 😭
IMG_5132.jpeg

Jag har varit bortom mobila internets förlovande land i tvĂ„ veckor och Ă€r antagligen lyckligt ovetande om mycket... 🙃

Dock Àr det en sak jag verkligen vill veta: Var kan man fÄ tag i en DW-5000R?
Är de redan slutsĂ„lda, har de knappt börjat levereras Ă€n eller Ă€r det jag som letar dĂ„ligt?đŸ•”ïžâ€â™‚ïž
Första leveransen verkar har tagit slut. Men det kommer fler snart.

Hej alla,

En frĂ„ga som kanske slitits till döds. Men - om man Ă€r rimligt försiktig med sin klocka - skölj efter saltvatten, inga kemikalier och inte sĂ„ mycket stark sol etc - hur lĂ€nge hĂ„ller en ren resin-g-shock? Jag har alltid gillat screwbacks, de KAN man ju byta boett pĂ„. Men en standard med skruvar pĂ„ locket - vad kan man förvĂ€nta sig? Gillar den lite plattare profilen... Skulle ni sĂ€ga att det Ă€r nĂ„gon skillnad i praktiken gĂ€llande screwbacks och denna? Är ju samma modul?

Dubbla p
Hej alla,

En frĂ„ga som kanske slitits till döds. Men - om man Ă€r rimligt försiktig med sin klocka - skölj efter saltvatten, inga kemikalier och inte sĂ„ mycket stark sol etc - hur lĂ€nge hĂ„ller en ren resin-g-shock? Jag har alltid gillat screwbacks, de KAN man ju byta boett pĂ„. Men en standard med skruvar pĂ„ locket - vad kan man förvĂ€nta sig? Gillar den lite plattare profilen... Skulle ni sĂ€ga att det Ă€r nĂ„gon skillnad i praktiken gĂ€llande screwbacks och denna? Är ju samma modul?
Jag kör ju nĂ€stan bara den "platta" modellen. TĂ€nker GW-M5610/GW-B5600. Finns inget att vara orolig för hĂ„llbarhetsmĂ€ssigt iaf. 🙂
Och skulle den inte hÄlla mer Àn 30Är sÄ har den ju fortfarande inte kostat mÄnga kronor/Är utslaget ;)

SĂ€ger som jag brukar KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP och testa😁

Hej alla,

Det gÄr att byta pÄ den "vanliga" ocksÄ.
FrÄgan Àr vÀl om det Àr vÀrt det pÄ en klocka som kostar runt 1500kr.
Tex:
1000005570.png

Tillbaka
Topp