vlm1978
Basic
Dubbelpipigt som BieberSÄdan far sÄdan son.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dubbelpipigt som BieberSÄdan far sÄdan son.
Beror pÄ din budget?HallÄ ni, frÄgan har sÀkert behandlats 2000 gÄnger men jag behöver en arbetsklocka som tÄl lite stryk. Verkar finnas en drös av g-shocks. Vilken rekommenderar ni om man ska fÄ mycket g-shock för pengarna Det estetiska Àr oviktigt.
TidhÄllning, belysning och tÄlig vore fint. Den kommer utsÀttas för mycket olja och annat skit.
Vore tacksam ifall ni har nÄgon rekommendation, tack pÄ förhand!!
Glömde ta av mig klockan nÀr jag borrade i en betongvÀgg. Tur jag hade rÀtt klocka pÄ mig...
HallÄ ni, frÄgan har sÀkert behandlats 2000 gÄnger men jag behöver en arbetsklocka som tÄl lite stryk. Verkar finnas en drös av g-shocks. Vilken rekommenderar ni om man ska fÄ mycket g-shock för pengarna Det estetiska Àr oviktigt.
TidhÄllning, belysning och tÄlig vore fint. Den kommer utsÀttas för mycket olja och annat skit.
HallÄ ni, frÄgan har sÀkert behandlats 2000 gÄnger men jag behöver en arbetsklocka som tÄl lite stryk. Verkar finnas en drös av g-shocks. Vilken rekommenderar ni om man ska fÄ mycket g-shock för pengarna Det estetiska Àr oviktigt.
Den perfekta smutsklockan
Det Ă€r nĂ„gon sorts smidd titan och jag tror att den dessutom Ă€r ytbehandlad pĂ„ nĂ„got vis, oklar över hur. Det finns litet smĂ„ mĂ€rken pĂ„ lĂ€nken och spĂ€nnet, men den verkar vara rĂ€tt ok Ă€ndĂ„.Grymt att inte en enda repa syns? Ăr ytan behandlad pĂ„ nĂ„t sĂ€tt?
Fan vilken ghettoklocka det Àr
Mycket snyggt!GodkvÀll, jag fick hem min stÄlis för nÄgon vecka sen efter att ha suktat efter den sen den slÀpptes. Ganska fort störde jag mig enormt mycket pÄ de polerade ytorna, stÀrkt av en whisky eller tvÄ plockade jag fram sandpapper och scotchbrite, tycker resultatet blev över förvÀntan!
Ja precis. Knappsystemet kan ju klÀgga igen pÄ vanliga shocks. Mudman Àr perfekt för en smutsig miljö.
Ajjemen kÀnner sÄ med,det Àr jag och Dogge.Snygg klocka.
Fattas bara adidasoverall sÄ Àr du hemma.
BÀsta "leksaken" ever Kommer aldrig att gÄ sönder
En G juristen har i fuskbyggarna?
Hej ni, mudmaster sÀger ni. Ska kolla upp det lite. Mina handleder Àr 16,5 tror jag. Baby mudmaster, Àr det en mindre variant?
à terkommer med mina funderingar nÀr jag grÀvt lite i! Tack för eran visdom
Hej ni, mudmaster sÀger ni. Ska kolla upp det lite. Mina handleder Àr 16,5 tror jag. Baby mudmaster, Àr det en mindre variant?
à terkommer med mina funderingar nÀr jag grÀvt lite i! Tack för eran visdom
FÄr ju va lite nÀr det handlar om byggenVerkar vara en GA-110... ihop med en fin skjorta och kostym = MAGSTARKT !!!