• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Var pÄ Step-In pÄ Drottninggatan och testade lite Gshocks. :)

KÀnde lite pÄ den idag faktiskt. Den var riktigt schysst.
StÄlisen.jpg

Kollade ocksÄ in Rangeman. Den Àr stor, men för sitt syfte sÄ tycker jag nog den funkar. :)
SÄ kanske blir en sÄn till sommaren.

Rangeman.jpg
Kört stÄlis i snart tvÄ veckor. Grymt bra. Speciellt imponerad av hur bra den sitter och precis som en gw-5000 knappt mÀrks, trots den extra tyngden.
Testade appen men övergick snabbt till radiosynk. Modulen kan vara den bÀsta hittills i en square; bra skÀrm (trots solar?), bra knappar, tid i de flesta lÀgen och bra belysning. Inbillar mig att den piper lÀgre Àn andra squares dock.
En med resinbezel och samma skÀrm skulle sitta fint.
IMG_20190328_173558.jpg

Kört stÄlis i snart tvÄ veckor. Grymt bra. Speciellt imponerad av hur bra den sitter och precis som en gw-5000 knappt mÀrks, trots den extra tyngden.
Testade appen men övergick snabbt till radiosynk. Modulen kan vara den bÀsta hittills i en square; bra skÀrm (trots solar?), bra knappar, tid i de flesta lÀgen och bra belysning. Inbillar mig att den piper lÀgre Àn andra squares dock.
En med resinbezel och samma skÀrm skulle sitta fint.
IMG_20190328_173558.jpg
Den Àr verkligen komfortabel och behÀndig.
LÀsbarheten pÄ STN-skÀrmen Àr mycket bra Àven i min svarta.
Den och GW-5000 Àr suverÀna allround klockor.

G-City.JPG

En gammal och en ny favorit! Camon har hÀngt med ett bra tag, sitter otroligt skönt pÄ handleden. (De var inte helt i synk ser jag nu) :oops:
Planerar redan för nÀsta inköp...

G-Shock samlaren Àr balanserad. Att samla Àr en hobby som aldrig gÄr ut över familj, jobb eller skola.
G-Shock samlaren Àr vÀnlig. StÄr alltid allmÀnheten till tjÀnst med rÀtt tidsangivelse.
G-Shock samlaren Ă€r progressiv. Är alltid öppen för nya modeller och versioner.
G-Shock samlaren Àr lojal. Rekommenderar gÀrna mÀrket till vÀnner och kollegor.

Senast Àndrad:
Bra val! Tyckte mycket om min g-6900 jag hade förra sommaren, perfekt storlek dÄ den Àr rÀtt liten :)
F590138A-0E01-4CF0-A8B8-57FD11D9B6D0.jpeg

Finns ju Àven större varianten som den nedan, stulen bild frÄn @Jaggis. OsÀker pÄ hur mkt större de Àr dock irl.
1875EFC1-CEAE-4E70-932C-9F993E3A649A.jpeg
Tack!
Ja det ska bli vÀldigt intressant att fÄ hem denna. Tror storleken ska passa mig bra. Iaf om den Àr snarlik DW-6900 jag testa igÄr...

Tillbaka
Topp