• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Morrn. Lite brunch, innan eventuella aktiviter.
IMG_7107.jpeg

@Linus144 , om inte nÄn redan tipsat dig sÄ har @ekke 7 olika varianter av 5900 till salu.
Kan tipsa alla som har nĂ„gra stĂ„lar kvar efter jul att min "butik" Ă€r öppen. Behöver komma igĂ„ng igen och rotation förnöjer â˜ș
Skicka PM om det Àr nÄgot som faller i smaken.

Är det nĂ„gon i trĂ„den som vill ta över denna till samma lĂ„ga pris jag lyckades köpa den för?
PlĂ„tburk, papper, cert. PM đŸ‘đŸ»
20250103_124843.jpg
20250103_125014.jpg

NĂ€r man tĂ€nkte inför Ă„ret: Inga mer stora klockor, rĂ€cker med de jag har

Och sĂ„ lĂ€gger du upp en sĂ„dan dĂ€r frestelse 🙈

Bra pris onekligen, gravity Ă€r underskattat och gps sjukt smidigt đŸ‘ŒđŸ»

Edit: och gick fort som sig bör 🙂

Senast Àndrad:
Titantisdag var det va?

1000012022.jpg

Behövdes ingen lÀnkjustering, men vÀl en tvÀtt.
1000012024.jpg

Mecha Crew var nöjda med inköpet med godkÀnde inte första tvÀtten... SÄ jÀvla petiga.
1000012025.jpg

HÄlen Àr genomgÄende, bidrar i allra högsta grad till kÀnslan av lite extra frÀsighet.
1000012027.jpg

Mmm, bra skit 👍
1000012028.jpg

Verkligen! Jag Àr Ànnu fascinerad av den jÀmfört med en vanlig negativ display. MIP Àr suverÀn!
Hur upplever du censorn pÄ baksidan? Vissa tycker den Àr obekvÀm.

1000003946.jpg
MĂ€rker den inte alls, tycker klockan i sig sitter kanon. Lite mkt funktioner bara, ska man verkligen behöva ta fram manualen? 😳

Har ingen erfarenhet av hemsidan men jag sĂ„g att Irisimo har DW5000R för ett riktigt bra pris 👍

IMG_1814.png

Tillbaka
Topp