Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan tipsa alla som har nÄgra stÄlar kvar efter jul att min "butik" Àr öppen. Behöver komma igÄng igen och rotation förnöjer
Skicka PM om det Àr nÄgot som faller i smaken.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Ice road RC'sVilken dag det blev.
Ice road RC's
Ăr det nĂ„gon i trĂ„den som vill ta över denna till samma lĂ„ga pris jag lyckades köpa den för?
PlÄtburk, papper, cert. PM
Ska du sÀlja MRG-grodan- HÄller med dig i sak, men tyvÀrr tappar MRG mer Àn sÄ om man vill sÀlja idag
Hade en köpare pÄ min Frogman (som Àr i nyskick och komplett), men nÄgra 60% av nypris ville han inte betala.
MRG Square pÄ lÀnk listar ca 40 idag och sÀljs för 20-22 beg.
- Tankarna gÄr fram och tillbaka angÄende den. AnvÀnds nÀstan aldrig, men nÀr jag vÀl tar fram den tycker jag det Àr den coolaste MRGnSka du sÀlja MRG-grodan
Displayen Àr ju kick ass!
MÀrker den inte alls, tycker klockan i sig sitter kanon. Lite mkt funktioner bara, ska man verkligen behöva ta fram manualen?Verkligen! Jag Àr Ànnu fascinerad av den jÀmfört med en vanlig negativ display. MIP Àr suverÀn!
Hur upplever du censorn pÄ baksidan? Vissa tycker den Àr obekvÀm.
Grattis! Kul att det blev en screwbackMin första G-shock, riktigt nöjd och kÀnns gedigen
SÀlj och köp denna, coolare Àn den coolaste MRGn- Tankarna gÄr fram och tillbaka angÄende den. AnvÀnds nÀstan aldrig, men nÀr jag vÀl tar fram den tycker jag det Àr den coolaste MRGn
- HÄller med om att den Àr coolast, men prislappen dÀmpar suget rejÀltSÀlj och köp denna, coolare Àn den coolaste MRGn
Lite kola(coola)kakor och ett glatt humör kanske hjÀlper prislappen- HÄller med om att den Àr coolast, men prislappen dÀmpar suget rejÀlt