- GÄr inte att bestÀlla lÀngre.Lite kola(coola)kakor och ett glatt humör kanske hjÀlper prislappen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- GÄr inte att bestÀlla lÀngre.Lite kola(coola)kakor och ett glatt humör kanske hjÀlper prislappen![]()
Billigast sÄ.- GÄr inte att bestÀlla lÀngre.
- GÄr inte att bestÀlla lÀngre.
- Jag menade att AD inte kan bestÀlla den lÀngre. Den var limiterad.![]()
Casio G-Shock MR-G Frogman Pro Limited edition 30th anniversary MRG-BF1000E-1A9DR
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Kan Àven vara en C-Chock svÄrt att sÀgaEn till G i Dakar-rallyt? SvÄrt att se vilken modell, Àr det en King? :
![]()
Vid 10:31
KÀnner bara till GD350 med vibrator alarmm men kan finnas fler.En frÄga till alla experter hÀr
Letar efter en G-shock som har alarm dÀr man kan vÀlja endast vibration⊠SÄ inte frugan mÄste vakna 04.30 nÀr jag snoozar
Har haft en GBX-100 och har ett svagt minne av att den hade det
Tacksam för tips pÄ om det stÀmmer eller för all del andra modeller som har det!
Shockbase kan sortera efter funktion. Dom hÀr kommer upp om man vÀljer "vibration":En frÄga till alla experter hÀr
Letar efter en G-shock som har alarm dÀr man kan vÀlja endast vibration⊠SÄ inte frugan mÄste vakna 04.30 nÀr jag snoozar
Tacksam för tips pÄ om det stÀmmer eller för all del andra modeller som har det!
Kulta har fÄtt in den nu.Grattis
Kulta har inte fÄtt in nÄgra Àn, vÀldigt kund vÀnligt att ta in bestÀllningar redan den 6 december. Snart firar jag en mÄnad som en vÀntande looser
Kolla med @Glantzen , han har en bra prissatt DW-H5600, ska ju enligt listan oxÄ ha vibb-larmEn frÄga till alla experter hÀr
Tack för hjÀlpenShockbase kan sortera efter funktion. Dom hÀr kommer upp om man vÀljer "vibration":
https://shockbase.org/function_page_dyn.php?function=vibration
Som redan nÀmnts, GD-350 Àr nog en av de man ser oftast i trÄden.
MÄste det vara en klocka? Finns ju annars typ smÄ kuddar som man lÀgger under kudden / madrassen som vibrerar. Hörselskadade anvÀnder sÄnna.En frÄga till alla experter hÀr
Rescue Yellow
GPR-H1000RY-1A9
GW-9500RY-1A9
GR-B300RY-1A9
![]()
SlÀpps i marsGW-9500RY-1A9 Àr attraktiv! Men den Àr sÄ ny att det Ànnu inte finns en enda specifik trÀff nÀr jag söker pÄ den.
Grattis!Hemkomna frÄn BB och en saknad 5000R fick Äka pÄ.
![]()
GrattisHemkomna frÄn BB och en saknad 5000R fick Äka pÄ.
![]()
Ett stort GrattisHemkomna frÄn BB och en saknad 5000R fick Äka pÄ.
![]()