Nja. Blir sÄ svÄrt att böja handleden dÄ En jobbarkompis ska kolla TLCnKör du dubbelt idag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nja. Blir sÄ svÄrt att böja handleden dÄ En jobbarkompis ska kolla TLCnKör du dubbelt idag ?
En MRG silver som ser orörd ut Àr ett konststycke i sigDen dÀr ser ju orörd ut, nyköp? Grattis!
Sannerligen! Det rÀcker ju nÀstan med att hosta sÄ har det första mÀrket satt sigEn MRG silver som ser orörd ut Àr ett konststycke i sig
Rangeman Àr mycket klocka för pengarna, bra val!Alla andra postar sina klockor, sÄ hÀr min Casio-favvo och tillika min första Casio nÄgonsin.
Det Àr en beggad GW-9400J-1JF Rangeman och Àr veckans klocka denna vecka.
Föll pladask för denna nÀr jag sÄg den pÄ Tradera, strunt samma att sÀljaren och klockan fanns i RumÀnien...
Klockan ser bara sÄ spejsad ut, och var tvungen att ha den!
Har en till Casio, en GW-B5600BC-1BER med Bluetooth.
Ăr kluven till fyrkantiga Casio-klockor och denna har dessutom en negativ display. Men armbandet Ă€r coolt, ett lĂ€nkband i resin och vĂ€ldigt bekvĂ€m. FĂ„r se om jag gör mig av med den eller behĂ„ller den bara för att ha en square i samlingen. :-}
Rangeman Àr mycket klocka för pengarna, bra val!
Klart du ska ha en fyrkant, passar kanon nÀr man inte vill ha en sÄ stor klocka som rangeman
Vilken mugg anvÀnder du?
FĂ€rgglad mudmaster.
Mudmaster Àr riktigt cool klocka. Om den bara hade funnits i en ~20% mindre version.
Jag blev lite besviken mÄste jag erkÀnna. Trodde den skulle ha skarpare kontrast. Displayen verkar vara vÀldigt beroende av betraktningsvinkeln. NÀr man har den pÄ vÀnstern och ser den lite nedifrÄn, frÄn sidan Àr den vÀldigt skarp och fin. Tittar man frÄn andra hÄllet blir den svagare men aldrig suddig.
Nu tÀnker jag inte pÄ det lÀngre och Àr jÀttenöjd med klockan som helhet.
Kika pÄ The mad Watch collectors review pÄ den, tyckte han testade en massa olika vinklarEnligt denna klipp Àr det ett problem frÀmst för de som bÀr klockan pÄ höger. Jag Àr ocksÄ lite tveksam till om jag ska ha en.
Cool gÄr o hoppas pÄ att de kan uppgradera 9500 med mÄnfas med likt denna Protrek modulMmmmudman
Dags för lunch. Mudman kÀnns vÀldigt passande klocka med tanke pÄ hur det Àr utomhus just nu lerigt och kletigt överallt
Gillar ocksÄ denna klockan.Till skillnad mot mig sÄ anvÀnder du dina G-shocks pÄ riktigt. à tminstone nÀr det gÀller vissa modeller. Mina finare G-shocks vill jag ska förbli i nyskick...
Mudman 9500 Àr ett bra alternativ till Rangeman 9400 för de som har smala handleder eftersom klockan omsluter handleden MYCKET bÀttre. Den sitter utan sidoglapp pÄ min 17cm handled.
Jag gillar ocksÄ de stora siffrorna pÄ Mudman 9500.
LÀttare begagnad, tacksamt ljus. Den har lite hairlines pÄ glasringen. RÀcker med att andas pÄ dessa sÄ blir det hairlinesDen dÀr ser ju orörd ut, nyköp? Grattis!
Japp, jag vet.LÀttare begagnad, tacksamt ljus. Den har lite hairlines pÄ glasringen. RÀcker med att andas pÄ dessa sÄ blir det hairlines
First cut is the deepest BÀst jag passar mig, finns smÄ sylvassa tÀnder hÀr ocksÄ.Japp, jag vet.
Lekte med hunden och hon bet mig löst över handen. DÀr satt klockan. Blev ett litet nagg i kanten pÄ glasringen. Jag som trodde att den skulle vara hÄrd.
Japp, jag vet.
Lekte med hunden och hon bet mig löst över handen. DÀr satt klockan. Blev ett litet nagg i kanten pÄ glasringen. Jag som trodde att den skulle vara hÄrd.
O jag touchade en ohyvlad trÀbalk i ladugÄrden med min sista lÀnkbiten Jaja shit happens, gshock ska ju anvÀndas eller hur?First cut is the deepest BÀst jag passar mig, finns smÄ sylvassa tÀnder hÀr ocksÄ.
SÄ Àr det, anvÀnder man klockan sÄ Àr det oundvikligt att den fÄr mer eller mindre spÄr av detta. Sen Àr jag faktiskt vÀldigt försiktig med just MRG square. Inte för att den inte tÄl tuffa tag men för att jag vill försöka behÄlla den otroligt fina finish och lyster den har.O jag touchade en ohyvlad trÀbalk i ladugÄrden med min sista lÀnkbiten Jaja shit happens, gshock ska ju anvÀndas eller hur?
Just cobaion ringen skall vara hÄrdare Àn grade 5 titan pÄ resten av klockan. Starka tÀnder hunden har.Japp, jag vet.