Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och rasta Gshocken!God söndag, strax drar det ivÀg till badhuset för att rasta kidsen
Helt rÀttOch rasta Gshocken!
Söndag och jag Àr pÄ hockeymatch med jobbet. Senast jag var pÄ en hockeymatch var vÀl sisÄdÀr 45 Är sen nÄnting...
![]()
![]()
Man ska inte döma andra men för val av hockey lag Àr det helt ok, det dÀr Àr inte hockey
Fin klocka har du dÀremot![]()
Hoppas alla har en fin helg!
Jag undrar nĂ„gon har erfarenhet av denna sĂ€ljare pĂ„ tradera. Verkar vara baserad i KinaâŠ
![]()
Ăven jag har handlat med positiv erfarenhet. Transporten Ă€r dock lĂ„ngsam sĂ„ man behöver eventuellt vara lite tĂ„lmodig.Jag har handlat av henom
Klockan hemma pÄ ca en vecka och inga extra avgifter![]()
Tack!Ăven jag har handlat med positiv erfarenhet. Transporten Ă€r dock lĂ„ngsam sĂ„ man behöver eventuellt vara lite tĂ„lmodig.
Det Àr nog efter personliga preferenser och vilka funktioner man vill ha. Antagligen behöver du bÄda.Rangeman eller GW-5000U.
Olika klockor. Men en av de kommer stanna. Rangeman har jag inte Àgt tidigare.
Pros and cons?
Ni som haft bÄda, vad sÀger ni?![]()
Rangeman eller GW-5000U.
Pros and cons?
Antagligen behöver du bÄda.![]()
Jag sÀger RangemanRangeman eller GW-5000U.
Pros and cons?