Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min Rangeman Àr i Auto DST-lÀge och den gick inte igÄng idag... jag stÀllde DST manuellt och synkade klockan sen...
Undrar om AUTO-lÀget enbart Àr för World Time eller har jag missat nÄt...?
Samma hÀr.. Alla mina Àr instÀllda pÄ auto dst men ingen av dem Àndrade tid.
Min stÀllde om sig till rÀtt tid idag.Min Rangeman Àr i Auto DST-lÀge och den gick inte igÄng idag... jag stÀllde DST manuellt och synkade klockan sen...
Undrar om AUTO-lÀget enbart Àr för World Time eller har jag missat nÄt...?
Min stÀllde om sig till rÀtt tid idag.![]()
Japp!Har du auto-radiosynk pÄ ocksÄ?
Mina ocksÄ, de av dem som har anlag för det vill sÀga.Min stÀllde om sig till rÀtt tid idag.![]()
Ren otur antar jag.Samma hÀr.. Alla mina Àr instÀllda pÄ auto dst men ingen av dem Àndrade tid.
Ăr blĂ„ men ser nĂ€stan svart ut i nĂ€r det Ă€r lite dĂ„ligt ljus.Ăr det blĂ„ dial pĂ„ din , eller svart ?
Ja det Àr en bra sammanfattning, och tavlan Àr mer livfull Àn vad den framstÄr som pÄ produktbilderDe dÀr verkar vÀldans trevliga; bikakemönstrad tavla(?), mÄttlig storlek, solar, multiband 6 och lÄgt pris, ser bra ut med mera.
FĂ„r rent av lust att testa en.
Idag hÀnde det, jag fick tillbaka min feeling för min square! Jag visste att det skulle vÀnda! Den Àr skitig och sliten, precis som en jobbeklocka ska vara.
![]()
Dags att rensa ut lite i G-shock avdelningen. Men det Àr ju sÄ svÄrt att bestÀmma sig. Alla Àr sÄ mysiga pÄ sitt sÀtt
![]()
Jag trÀffade en kollega jag inte sett pÄ lÀnge för ett par veckor sedan och noterade att han hade en square pÄ sig. Idag kommenterade jag detta pÄ sms och fick följande till svar:Visst Àr det lite sÄ? Coola, bulkiga G-shocks kan locka för stunden och visst Àr de roliga men en trofast square gÄr liksom inte att tröttna pÄ. Som ett par sköna ingÄngna tofflor.![]()
Rensa de som Àr svÄrare att fÄ tag pÄ och gör en fellow-shocker glad?
SvÄra val.![]()
Dags att rensa ut lite i G-shock avdelningen. Men det Àr ju sÄ svÄrt att bestÀmma sig. Alla Àr sÄ mysiga pÄ sitt sÀtt
![]()
Var inte M5610 redan pÄ vÀg bort för ett tag sedan?Ja dessa tre Àr de jag har bestÀmt ska fÄ lÀmna efter mÄnga om och men. The struggle...
Var inte M5610 redan pÄ vÀg bort för ett tag sedan?
![]()
Promenad!!
![]()
Tack,den Àr goSÄ porrig en G-shock kan bli. Snyggt!
Ăntligen kom den som jag vĂ€ntat sĂ„ lĂ€nge pĂ„!
Har legat i tullen och jÀst i en hel vecka, för att sÄ trilla in hos mig idag.
SÄ sjukt nöjd. För er som inte har koll, det Àr den nya GMW-B5000GD-1A som landat hos mig.
Som dom flesta sÀkert redan vet Àr det varianten med fÀrgad display som gÄr att Àndra.
Tre fÀrger Àr möjligt (förutom ofÀrgat) röd, grön och blÄ. Den blÄ var lite av en besvikelse dÄ den
har en lÀtt turkos nyans, men man fÄr inte vara picky. SÄ sjukt kul att kunna byta fÀrg efter humör!
![]()