• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_20190331_160812.jpg

Denna AW-590 fÄr hÀnga med pÄ Ärets första DST dag:)

Min Rangeman Àr i Auto DST-lÀge och den gick inte igÄng idag... jag stÀllde DST manuellt och synkade klockan sen...
Undrar om AUTO-lÀget enbart Àr för World Time eller har jag missat nÄt...?

Har försökt hitta en tÄlig klocka till grabben pÄ 6-Är som Àven skulle funka för mig att anvÀnda ifall han inte skulle gilla eller anvÀnda den. NÀr den Dw8900 (MRG-1) som jag missat att köpa tidigare dök upp pÄ nytt slog jag till direkt. Funkar ganska bra pÄ honom trots att han har klena handleder för sin Älder och han blev toknöjd sÄ tyvÀrr fÄr jag nog inte anvÀnda den sjÀlv
Blir spÀnnande att se hur den klarar en 6-Ärings vardag.
8417B288-FB75-4143-8875-8C712FDF8920.jpeg

Är det blĂ„ dial pĂ„ din , eller svart ?
Är blĂ„ men ser nĂ€stan svart ut i nĂ€r det Ă€r lite dĂ„ligt ljus.

De dÀr verkar vÀldans trevliga; bikakemönstrad tavla(?), mÄttlig storlek, solar, multiband 6 och lÄgt pris, ser bra ut med mera.
FĂ„r rent av lust att testa en.
Ja det Àr en bra sammanfattning, och tavlan Àr mer livfull Àn vad den framstÄr som pÄ produktbilder

Idag hÀnde det, jag fick tillbaka min feeling för min square! Jag visste att det skulle vÀnda! Den Àr skitig och sliten, precis som en jobbeklocka ska vara.
7941525D-056A-4D15-AC62-B161E5CD41A5.jpeg

Visst Àr det lite sÄ? Coola, bulkiga G-shocks kan locka för stunden och visst Àr de roliga men en trofast square gÄr liksom inte att tröttna pÄ. Som ett par sköna ingÄngna tofflor. :)

Visst Àr det lite sÄ? Coola, bulkiga G-shocks kan locka för stunden och visst Àr de roliga men en trofast square gÄr liksom inte att tröttna pÄ. Som ett par sköna ingÄngna tofflor. :)
Jag trÀffade en kollega jag inte sett pÄ lÀnge för ett par veckor sedan och noterade att han hade en square pÄ sig. Idag kommenterade jag detta pÄ sms och fick följande till svar:

”Beste klokken jeg har hatt! Jeg mistet den fĂžrste for tre Ă„r siden, men da jeg kom over en lik en i fjor mĂ„tte jeg bare kjĂžpe den”.

Detta vÀrmde mitt hjÀrta!

Äntligen kom den som jag vĂ€ntat sĂ„ lĂ€nge pĂ„!
Har legat i tullen och jÀst i en hel vecka, för att sÄ trilla in hos mig idag.
SÄ sjukt nöjd. För er som inte har koll, det Àr den nya GMW-B5000GD-1A som landat hos mig.
Som dom flesta sÀkert redan vet Àr det varianten med fÀrgad display som gÄr att Àndra.
Tre fÀrger Àr möjligt (förutom ofÀrgat) röd, grön och blÄ. Den blÄ var lite av en besvikelse dÄ den
har en lÀtt turkos nyans, men man fÄr inte vara picky. SÄ sjukt kul att kunna byta fÀrg efter humör! :D

GMW-B5000GD-1A.JPG

Perfekt! - det Àr ju bara att byta fÀrg sÄ den matchar klÀderna ;)

• Like
Reactions: :-)
Tillbaka
Topp