Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HĂ€rligt! Stort grattisĂntligen! Kawabanga hörde jag mig utropa nĂ€r porttelefonen ringde.
Mkt bra modell. Mjukt band och upplever inte att siffrorna Àr svaga.
![]()
Tack @L&W för tipset!![]()
Vad Àr detta? HÀrliga illustrationer i alla fall
Snyggt, den ser trevlig ut. Stort grattis!Nytt i lÄdan, en gulfmaster![]()
![]()
SjÀlvlyset i texten dÀr Àr ju magiskHeads up![]()
KĂĂĂĂP!SjĂ€lvlyset i texten dĂ€r Ă€r ju magisk![]()
Den stora frÄgan Àr vÀl varför analogstÄlisen ligger i en sardinburk medan resten av klockorna gör frÀsiga actionaktiviteter
ĂNTLIGEN! Liten och nĂ€tt
BehĂ„ll allt och testa olika kombinationer! EllerâŠDet dĂ€r G-ShockkaninhĂ„let en del nĂ€mner. Jag tror jag upplever det nu...
Landade i posten idag, en GW-M5610-1ER. Ălskar det gröna EL-ljuset. SĂ€ljaren inkluderade Ă€ven adaptrar och ett Nato-band. Klockan sitter som gjuten pĂ„ armen! Och sĂ„ fick jag anvĂ€ndning för bullbaren ocksĂ„.
Kanske blÄnera bullbaren? Hmm...
Nu Àr bara frÄgan vad jag ska göra med den andra negativdisplayade GW-B5600BC-1BER. SÀlja, eller behÄlla och anvÀnda lÀnkarmbandet till 5610an - franken-g-shocken.
![]()
AppappappBehĂ„ll allt och testa olika kombinationer! EllerâŠ
Montera av bullbaren. Kasta eller sÀlj
Köp GW-5000. Montera lÀnk frÄn BC pÄ 5000. Njut!
Montera band frÄn GW-5000 pÄ BC och sÀlj BC
Jag Àr med!Hur mÄnga hÀr inne Àr med i OWGM?
Appappapp
Bandet pÄ GW-5000 Àr ju en stor del av behÄllningen. SÄ han mÄste köpa tvÄ![]()
BehĂ„ll allt och testa olika kombinationer! EllerâŠ
Montera av bullbaren. Kasta eller sÀlj
Köp GW-5000. Montera lÀnk frÄn BC pÄ 5000. Njut!
Montera band frÄn GW-5000 pÄ BC och sÀlj BC
GW-5000 Àr nÄgon sorts ikon. StÄlboett och skruvat baklock gör att du fÄr lite mer tyngd i den. VÀl vÀrd att prova.LOL! Verkar finnas en del Äsikter om hur en fyrkant ska se ut... ;-)
Har en DW-5600BBN ocksÄ, som kom med Casio original(?) adaptrar och nylonvÀvsnatoliknande band, som jag ska göra nÄgot med.
Men först polera kristallen.
Mixa och matcha Àr iaf vad det lutar Ät.
SÄ GW-5000 Àr ÄtrÄvÀrd som modell?
Finns en ganska lĂ€cker GW-S5600 pĂ„ Tradera som jag Ă€r lite sugen pĂ„, men som drog ivĂ€g i pris ocksĂ„ sen den las upp. Ăr kluven...
![]()
Casio G-Shock GW-S5600 - Klocka i kolfiber och titan LCD timer chronograph alarm
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-02-20 19:06:12. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
En av dom bÀsta, titan och kolfiber gör den till den lÀttaste fyrkanten.LOL! Verkar finnas en del Äsikter om hur en fyrkant ska se ut... ;-)
Har en DW-5600BBN ocksÄ, som kom med Casio original(?) adaptrar och nylonvÀvsnatoliknande band, som jag ska göra nÄgot med.
Men först polera kristallen.
Mixa och matcha Àr iaf vad det lutar Ät.
SÄ GW-5000 Àr ÄtrÄvÀrd som modell?
Finns en ganska lĂ€cker GW-S5600 pĂ„ Tradera som jag Ă€r lite sugen pĂ„, men som drog ivĂ€g i pris ocksĂ„ sen den las upp. Ăr kluven...
![]()
Casio G-Shock GW-S5600 - Klocka i kolfiber och titan LCD timer chronograph alarm
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-02-20 19:06:12. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Skruvarna till baklocket ser vÀldigt fel ut
In och anmÀlSkruvarna till baklocket ser vÀldigt fel ut![]()
AnmÀlde i förrgÄr. Den finns ju inte
Den dÀr kopian dyker upp lite dÄ och dÄ. In och trÄdanmÀl allesammans.AnmÀlde i förrgÄr. Den finns ju inte![]()