Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fungerar felfritt. KĂĂĂĂĂĂP!Hej!
Har funderat pÄ att köpa en GW-M5610U. Har ni nÄgra erfarenheter kring uppladdningen via ljus av casio klockor? Fungerar det bra? Hur lÀnge behöver den laddas? Blir det sÀmre snabbt?
Tacksam för svar,
//Jakob
Haha precis vad jag ville höra!! MĂ„nga tackFungerar felfritt. KĂĂĂĂĂĂP!
Hej!
Har funderat pÄ att köpa en GW-M5610U. Har ni nÄgra erfarenheter kring uppladdningen via ljus av casio klockor? Fungerar det bra? Hur lÀnge behöver den laddas? Blir det sÀmre snabbt?
Tacksam för svar,
//Jakob
Jag kör Power Save pÄ min, ligger mestadels i en mörk klocklÄda och jag har aldrig sett batterinivÄn lÀgre Àn High pÄ den. FÄr sola dÄ och dÄ i fönstret, men vid normalt anvÀndande i dagsljus kommer du aldrig behöva tÀnka pÄ batterinivÄnHej!
Tacksam för svar,
//Jakob
Jag gissar pÄ att det paketet innehÄller fler Àn en G?
Jag gissar pÄ att det paketet innehÄller fler Àn en G?![]()
StÀll ut klockorna en dag nÄgon gÄng pÄ vÄrkanten nÀr solen Àr stark och luften kall. DÄ stÄr du dig till nÀsta Är (nÄja..) om du kör med PS och har lite rotationHaha precis vad jag ville höra!! MÄnga tack![]()
Aah, trodde att det var tvunget att vara solljus. Snyggt! TackDet funkar men kan vara vÀrt att tÀnka pÄ att vanlig inomhusbelysning kan vara otillrÀckligt i lÀngden. SÄ man bör ha klockan periodvis i fullt dagsljus. Eller lÄta den ligga av och till under en lampa, t.ex. pÄ köksbordet eller under diskbÀnksbelysning.
Jag Àr sÄld. Tusen tack!Jag kör Power Save pÄ min, ligger mestadels i en mörk klocklÄda och jag har aldrig sett batterinivÄn lÀgre Àn High pÄ den. FÄr sola dÄ och dÄ i fönstret, men vid normalt anvÀndande i dagsljus kommer du aldrig behöva tÀnka pÄ batterinivÄnGrymt kompatibel modell i övrigt, det Àr bara att köra
![]()
Haha!! Jag Àr sjukt imponerad över din samling. Den ljusa lÀngst ner ÀrStÀll ut klockorna en dag nÄgon gÄng pÄ vÄrkanten nÀr solen Àr stark och luften kall. DÄ stÄr du dig till nÀsta Är (nÄja..) om du kör med PS och har lite rotation
![]()
SpÀnnande!!
Ingen dĂ„lig samling, dĂ€r ligger man i lĂ€ kan jag sĂ€ga! Ăr det en GWF-D1000-1ER uppe till vĂ€nster? PM:a gĂ€rna mig om du kĂ€nner att den tar för mycket plats i vĂ€skan sĂ„ ska vi se om inte jag kan hjĂ€lpa tillStĂ€ll ut klockorna en dag nĂ„gon gĂ„ng pĂ„ vĂ„rkanten nĂ€r solen Ă€r stark och luften kall. DĂ„ stĂ„r du dig till nĂ€sta Ă„r (nĂ„ja..) om du kör med PS och har lite rotation
![]()
Den dÀr