• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

🙌
1000012813.png

Hej!
Har funderat pÄ att köpa en GW-M5610U. Har ni nÄgra erfarenheter kring uppladdningen via ljus av casio klockor? Fungerar det bra? Hur lÀnge behöver den laddas? Blir det sÀmre snabbt?
Tacksam för svar,
//Jakob

Det funkar men kan vara vÀrt att tÀnka pÄ att vanlig inomhusbelysning kan vara otillrÀckligt i lÀngden. SÄ man bör ha klockan periodvis i fullt dagsljus. Eller lÄta den ligga av och till under en lampa, t.ex. pÄ köksbordet eller under diskbÀnksbelysning.

Hej!
Har funderat pÄ att köpa en GW-M5610U. Har ni nÄgra erfarenheter kring uppladdningen via ljus av casio klockor? Fungerar det bra? Hur lÀnge behöver den laddas? Blir det sÀmre snabbt?
Tacksam för svar,
//Jakob
Jag kör Power Save pĂ„ min, ligger mestadels i en mörk klocklĂ„da och jag har aldrig sett batterinivĂ„n lĂ€gre Ă€n High pĂ„ den. FĂ„r sola dĂ„ och dĂ„ i fönstret, men vid normalt anvĂ€ndande i dagsljus kommer du aldrig behöva tĂ€nka pĂ„ batterinivĂ„n 😊 Grymt kompatibel modell i övrigt, det Ă€r bara att köra 🚀

Jag kör Power Save pĂ„ min, ligger mestadels i en mörk klocklĂ„da och jag har aldrig sett batterinivĂ„n lĂ€gre Ă€n High pĂ„ den. FĂ„r sola dĂ„ och dĂ„ i fönstret, men vid normalt anvĂ€ndande i dagsljus kommer du aldrig behöva tĂ€nka pĂ„ batterinivĂ„n 😊 Grymt kompatibel modell i övrigt, det Ă€r bara att köra 🚀
Jag Ă€r sĂ„ld. Tusen tack! 👌

StĂ€ll ut klockorna en dag nĂ„gon gĂ„ng pĂ„ vĂ„rkanten nĂ€r solen Ă€r stark och luften kall. DĂ„ stĂ„r du dig till nĂ€sta Ă„r (nĂ„ja..) om du kör med PS och har lite rotation â˜ș

1000012826.jpg
Ingen dĂ„lig samling, dĂ€r ligger man i lĂ€ kan jag sĂ€ga! Är det en GWF-D1000-1ER uppe till vĂ€nster? PM:a gĂ€rna mig om du kĂ€nner att den tar för mycket plats i vĂ€skan sĂ„ ska vi se om inte jag kan hjĂ€lpa till:)

Tillbaka
Topp