• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Riktiga vÄrkÀnslor idag

IMG_2933.jpeg

Andra dagen pÄ OWG. Börjar dagen med kaffe och smörgÄs och Vasaloppet.

1000008119.jpg

Knappt 19-Ă„rige Alvar Myhlback vinner Ă„rets Vasalopp.
Yngste vinnaren i historien och en svensk.
Och det blir trippelsvenskt pĂ„ prispallen. 🇾đŸ‡ȘKul!

1000008123.jpg

1000008129.jpg

Svensk damvinnare ocksĂ„: Stina Nilsson! 🇾đŸ‡Ș

1000008133.jpg

Senast Àndrad:
Jahopp dĂ„ blev man med GWG-1000 igen đŸ«Ł trodde den var i mint kondition eftersom bilderna sa de pĂ„ tradera, trist att verkligheten inte var sĂ„.. Ă€ndĂ„ i OK skick, men nĂ€r man förvĂ€ntar sig/hoppas pĂ„ annat sĂ„ blir de lite trist.

Batteriet Ă€r pĂ„ M sĂ„ ligger just nu pĂ„ laddning 😋

1000007099.jpg

Jahopp dĂ„ blev man med GWG-1000 igen đŸ«Ł trodde den var i mint kondition eftersom bilderna sa de pĂ„ tradera, trist att verkligheten inte var sĂ„.. Ă€ndĂ„ i OK skick, men nĂ€r man förvĂ€ntar sig/hoppas pĂ„ annat sĂ„ blir de lite trist.

1000007099.jpg
Grattis! Trist att den inte höll samma skick för vĂ€ntat, har varit med om det flers gĂ„nger ocksĂ„. Är det endast bezeln som Ă€r sliten eller? I sĂ„na fall borde det gĂ„ lösa relativt billigt.

1000007099.jpg
Trist nÀr det blir sÄ. Men om det bara Àr bezel som Àr sÀmre Àn förvÀntat Àr kostnaden rimlig.

Grattis! Trist att den inte höll samma skick för vĂ€ntat, har varit med om det flers gĂ„nger ocksĂ„. Är det endast bezeln som Ă€r sliten eller? I sĂ„na fall borde det gĂ„ lösa relativt billigt.

Trist nÀr det blir sÄ. Men om det bara Àr bezel som Àr sÀmre Àn förvÀntat Àr kostnaden rimlig.
Ja som tur Àr, Àr det bara bezeln vad jag kan se, men som sagt trist oavsett.

HÀr Àr annonsen, "anvÀnd nÄgra gÄnger" kÀnns lite fel, samt sÄ har personen i frÄga tagit tidigare annonsörens bilder...

Lite fult kan ja tycka, man tar vÀl nya bilder om de inte stÀmmer överens nÀr man lÀgger runt den.

Det stÀmmer! Den Àr nÀstan det enda jag har pÄ mig nuförtiden... Rekommenderar den varmt!
SÄg att den officiellt kallades gubbklockan. DÄ passar den mig bra. Har en 5610 som jag bara kan lÀsa av om jag kisar eller har lÀsglasögon. Hoppas denna gör det enklare. Men detta Àr faktiskt ett köp för att fÄ en funktion jag har saknat utan att behöva kolla appar pÄ mobilen. En otrolig skillnad att besöka diverse öar pÄ Filippinerna beroende pÄ tidvattnet. Tanken Àr att ta mig dit igen med hustrun i höst för 3-4 mÄnader. Sen Àr den ju en gmt pÄ nÄt sÀtt med world time och dual time, men det Àr ju enkelt att rÀkna ut sjÀlv. VÀrre med tidvatten.
Har den nÀsta vecka eller mÄndag veckan dÀrpÄ. Tyckte bÀst om den svart/vita och knep tydligen den sista till det priset för nu stÄr det att den Àr slut dÀr jag köpte den.

Senast Àndrad:
Ja som tur Àr, Àr det bara bezeln vad jag kan se, men som sagt trist oavsett.

HÀr Àr annonsen, "anvÀnd nÄgra gÄnger" kÀnns lite fel, samt sÄ har personen i frÄga tagit tidigare annonsörens bilder...

Lite fult kan ja tycka, man tar vÀl nya bilder om de inte stÀmmer överens nÀr man lÀgger runt den.
Ja, det dĂ€r var inga dagsfĂ€rska bilder direkt, trist 😔 NĂ€r jag köpte min gamla G-7700 sĂ„ beskrevs den som i bra anvĂ€nt skick och att det enda den behövde var ett nytt batteri. Den saknade 3 (!) skruvar till baklocket

Ja, det dĂ€r var inga dagsfĂ€rska bilder direkt, trist 😔 NĂ€r jag köpte min gamla G-7700 sĂ„ beskrevs den som i bra anvĂ€nt skick och att det enda den behövde var ett nytt batteri. Den saknade 3 (!) skruvar till baklocket

Mmh mÄste man frÄga om "nytagna" bilder ri framtiden pÄ annonser ifrÄn Tradera :/ trist ju nÀr man förvÀnta sig köpa de som faktiskt Àr pÄ bild...

Tillbaka
Topp