Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Trist att den inte höll samma skick för vĂ€ntat, har varit med om det flers gĂ„nger ocksĂ„. Ăr det endast bezeln som Ă€r sliten eller? I sĂ„na fall borde det gĂ„ lösa relativt billigt.Jahopp dĂ„ blev man med GWG-1000 igentrodde den var i mint kondition eftersom bilderna sa de pĂ„ tradera, trist att verkligheten inte var sĂ„.. Ă€ndĂ„ i OK skick, men nĂ€r man förvĂ€ntar sig/hoppas pĂ„ annat sĂ„ blir de lite trist.
Batteriet Àr pÄ M sÄ ligger just nu pÄ laddning
![]()
Det stÀmmer! Den Àr nÀstan det enda jag har pÄ mig nuförtiden... Rekommenderar den varmt!Nope. En ljusblÄ och en svart/guld.
DĂ€remot ligger nog @Mikko Luiro inne med en om jag inte missminner mig![]()
Trist nÀr det blir sÄ. Men om det bara Àr bezel som Àr sÀmre Àn förvÀntat Àr kostnaden rimlig.Jahopp dÄ blev man med GWG-1000 igentrodde den var i mint kondition eftersom bilderna sa de pÄ tradera, trist att verkligheten inte var sÄ.. ÀndÄ i OK skick, men nÀr man förvÀntar sig/hoppas pÄ annat sÄ blir de lite trist.
Batteriet Àr pÄ M sÄ ligger just nu pÄ laddning
![]()
Grattis! Trist att den inte höll samma skick för vĂ€ntat, har varit med om det flers gĂ„nger ocksĂ„. Ăr det endast bezeln som Ă€r sliten eller? I sĂ„na fall borde det gĂ„ lösa relativt billigt.
Ja som tur Àr, Àr det bara bezeln vad jag kan se, men som sagt trist oavsett.Trist nÀr det blir sÄ. Men om det bara Àr bezel som Àr sÀmre Àn förvÀntat Àr kostnaden rimlig.
SÄg att den officiellt kallades gubbklockan. DÄ passar den mig bra. Har en 5610 som jag bara kan lÀsa av om jag kisar eller har lÀsglasögon. Hoppas denna gör det enklare. Men detta Àr faktiskt ett köp för att fÄ en funktion jag har saknat utan att behöva kolla appar pÄ mobilen. En otrolig skillnad att besöka diverse öar pÄ Filippinerna beroende pÄ tidvattnet. Tanken Àr att ta mig dit igen med hustrun i höst för 3-4 mÄnader. Sen Àr den ju en gmt pÄ nÄt sÀtt med world time och dual time, men det Àr ju enkelt att rÀkna ut sjÀlv. VÀrre med tidvatten.Det stÀmmer! Den Àr nÀstan det enda jag har pÄ mig nuförtiden... Rekommenderar den varmt!
Ja, det dÀr var inga dagsfÀrska bilder direkt, tristJa som tur Àr, Àr det bara bezeln vad jag kan se, men som sagt trist oavsett.
HÀr Àr annonsen, "anvÀnd nÄgra gÄnger" kÀnns lite fel, samt sÄ har personen i frÄga tagit tidigare annonsörens bilder...
![]()
Casio G-Shock Mudmaster GWG-1000-1A3ER
Pris: 3999 kr. Typ: Köp nu Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Ana-digi klockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Lite fult kan ja tycka, man tar vÀl nya bilder om de inte stÀmmer överens nÀr man lÀgger runt den.
Mmh mĂ„ste man frĂ„ga om "nytagna" bilder ri framtiden pĂ„ annonser ifrĂ„n Tradera :/ trist ju nĂ€r man förvĂ€nta sig köpa de som faktiskt Ă€r pĂ„ bild...Ja, det dĂ€r var inga dagsfĂ€rska bilder direkt, tristNĂ€r jag köpte min gamla G-7700 sĂ„ beskrevs den som i bra anvĂ€nt skick och att det enda den behövde var ett nytt batteri. Den saknade 3 (!) skruvar till baklocketâŠ