Sorubim
Guld
En av de tuffaste 9400-varianterna!Rangeman fick följa med pÄ hundpromenad idag![]()
![]()
Stilig jycke ocksÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En av de tuffaste 9400-varianterna!Rangeman fick följa med pÄ hundpromenad idag![]()
![]()
Fick ett meddelande frÄn OWGM-chefenOWG-G Àr tvÀtt-G.
![]()
SÄldes en idag till ok pris.Var det inte (relativt nyligen) nÄn musiker-collab som var inspirerad av den hÀr (Casio PT-80)?
![]()
Det dÀr var ett kap!SÄldes en idag till ok pris.
![]()
Casio G-Shock John Mayer Hodinkee Limited Edition
Pris: 2500 kr. Typ: Köp nu Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Tycker jag med, synd det inte var jagDet dÀr var ett kap!
Jag har ju redan gjort mig av med en sÄn en gÄng, men visst kliar det i fingrarna nÀr man ser den ÀndÄTycker jag med, synd det inte var jag
Eller kanske tur, har ju redan tre vita 6900![]()
Den har Nà GOT, men om det Àr bra eller dÄligt har jag inte kommit fram till ÀnDen Àr sÄ galet utflippad!
Som (var det @Frontendarn ?) sa: Det Àr nÀstan sÄ man vill ha en bara för att den Àr sÄ jÀkla ding.
![]()
Bild frÄn artikel pÄ G-Central.
AssÄ ÀndÄ ett bra betyg, "Inte helt galen"Den har Nà GOT, men om det Àr bra eller dÄligt har jag inte kommit fram till ÀnHar dock inte sett en bild pÄ nÄgons arm Àn dÀr den inte ser galen ut.
Det Àr inte första gÄngen det resonemanget anvÀnds i denna trÄdenAssÄ ÀndÄ ett bra betyg, "Inte helt galen"
RÀcker för ett köp
NÄgon fick en riktigt bra deal, tycker jag med. FörstÄr att det kliar i fingrarnaJag har ju redan gjort mig av med en sÄn en gÄng, men visst kliar det i fingrarna nÀr man ser den ÀndÄ![]()
Fick ett meddelande frĂ„n OWGM-chefenatt han saknade din anmĂ€lningsavgift. Ăr den pĂ„ gĂ„ng?
![]()
NÄgon som handlat frÄn tradeinn? Legit? BÀst pris vad jag kan hitta. Sen Àr detta ett behöver-köp dÄ jag vill ha koll pÄ tidvatten pÄ framtida resor. Bara hittat en helblÄ billigare men gillar den hÀr fÀrgen bÀttre. Gbx100
![]()
Undrar om inte @ekke har en sÄn dÀrNÄgon som handlat frÄn tradeinn? Legit? BÀst pris vad jag kan hitta. Sen Àr detta ett behöver-köp dÄ jag vill ha koll pÄ tidvatten pÄ framtida resor. Bara hittat en helblÄ billigare men gillar den hÀr fÀrgen bÀttre. Gbx100
![]()
Nope. En ljusblÄ och en svart/guld.
BestÀlld.JodÄ, de ska vara legit. Det Àr vad jag förstÄr en stor kedja med flera avdelningar. Köpte ett spottingscope dÀrifrÄn för nÄgra Är sedan.
![]()
JÀkligt bra i grönt faktisktVasapÄTV-G.![]()
Den Àr vÀldigt trevlig faktiskt, lite rough edges - mÀrks att den inte Àr dyrast.. Men, stora klara siffror, lÀtt, bekvÀm. Helt klart prisvÀrd för reapriset pÄ dryga 600.JÀkligt bra i grönt faktiskt![]()