• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rangeman fick följa med pÄ hundpromenad idag
1000002824.jpg
1000002827.jpg
En av de tuffaste 9400-varianterna! :cool:

Stilig jycke ocksÄ.:)

😁 Den Ă€r sĂ„ galet utflippad!
Som (var det @Frontendarn ?) sa: Det Ă€r nĂ€stan sĂ„ man vill ha en bara för att den Ă€r sĂ„ jĂ€kla ding.đŸ€Ș
GA-V01.jpg

Bild frÄn artikel pÄ G-Central.
Den har NÅGOT, men om det Ă€r bra eller dĂ„ligt har jag inte kommit fram till Ă€n 😂 Har dock inte sett en bild pĂ„ nĂ„gons arm Ă€n dĂ€r den inte ser galen ut.

NÄgon som handlat frÄn tradeinn? Legit? BÀst pris vad jag kan hitta. Sen Àr detta ett behöver-köp dÄ jag vill ha koll pÄ tidvatten pÄ framtida resor. Bara hittat en helblÄ billigare men gillar den hÀr fÀrgen bÀttre. Gbx100
IMG_0080.jpeg

NÄgon som handlat frÄn tradeinn? Legit? BÀst pris vad jag kan hitta. Sen Àr detta ett behöver-köp dÄ jag vill ha koll pÄ tidvatten pÄ framtida resor. Bara hittat en helblÄ billigare men gillar den hÀr fÀrgen bÀttre. Gbx100
IMG_0080.jpeg

JodÄ, de ska vara legit. Det Àr vad jag förstÄr en stor kedja med flera avdelningar. Köpte ett spottingscope dÀrifrÄn för nÄgra Är sedan.

1000008118.jpg

Tillbaka
Topp