Passar riktigt bra ihop tycker jag.Coolt, en Leffe med slÀt bezel.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Passar riktigt bra ihop tycker jag.Coolt, en Leffe med slÀt bezel.![]()
Den dÀr Àr riktigt jÀkla braDu börjar fÄ ihop en bra hög G-shocks nu ju
![]()
5000R bezel Ă€r lite tjockare Ă€n övriga 5000 bezel och skiljer lite pĂ„ sidorna vid skruvana.Det blev ju riktigt bra! Ăr det identisk boett mellan denna och 5000R?
Ăr det nĂ„n sjĂ€lvbudkrig?? Vad kostar den ens ny??Robbybobby var riktigt sugen. 5850 inkl. Frakt.
Eller Àr det bara jag som tycker att hÀlften hade varit nog?
![]()
Stort tack för de bilderna, det blir ju vÀldigt tydligt. Runt bandhornen tycker jag den nya bezeln gör sig bÀttre, men sedan tror jag faktiskt jag gillar profilen pÄ den Àldre bÀttre. Har för mig att 5000C ocksÄ Àr lite lÀgre runt knapparna jÀmfört med 5000R.5000R bezel Àr lite tjockare Àn övriga 5000 bezel och skiljer lite pÄ sidorna vid skruvana.
5000U bezel till vÀster och 5000R till höger.
![]()
![]()
Helt galet! Borde vÀl gÄ fÄ tag i en ny till samma pris om inte ens lÀgre om man letar lite? För det Àr vÀl inget speciellt med den röda annars?Robbybobby var riktigt sugen. 5850 inkl. Frakt.
Eller Àr det bara jag som tycker att hÀlften hade varit nog?
![]()
Fattar ingenting.. KÀnns som tredubbelt mot vad dom brukar gÄ för...Helt galet! Borde vÀl gÄ fÄ tag i en ny till samma pris om inte ens lÀgre om man letar lite? För det Àr vÀl inget speciellt med den röda annars?
Nu ska du inte va sÄnDet hÀr behöver nog sin förklaringEller vad sÀger du @Mic1?
Saknar lite hÄr pÄ den dÀr handleden.Det hÀr behöver nog sin förklaringEller vad sÀger du @Mic1?
Ăr det nĂ„n sjĂ€lvbudkrig?? Vad kostar den ens ny??![]()
Helt galet! Borde vÀl gÄ fÄ tag i en ny till samma pris om inte ens lÀgre om man letar lite? För det Àr vÀl inget speciellt med den röda annars?
Ny för 4700 SEK skickat inkl. moms...Fattar ingenting.. KÀnns som tredubbelt mot vad dom brukar gÄ för...
Har du krympt?SjÀlvklart
![]()
Tror den stavas âroosterwifeâDet hĂ€r behöver nog sin förklaringEller vad sĂ€ger du @Mic1?
Man fÄr ta sina chanserNu ska du inte va sÄn![]()
MÄste ju kolla sÄ ni Àr vaknaMan fÄr ta sina chanserKÀnns dock som att det ska mycket till innan du hamnar i OWG-fail-trÄden
![]()
Haha, det Àr bra! Skönt att det fungerar bra dÄ, blir ju en ordentlig chansning nÀr du fÄr hem den sÄ nÀra inpÄ startenMÄste ju kolla sÄ ni Àr vaknaSka erkÀnna att jag faktiskt var lite nervös dagen innan vi drog igÄng.. Körde ju GBD-H1000 nÄn dag innan och kÀnde dÄ av sensorbulan under klockan.. Men mÄste sÀga att Rangeman sitter riktigt bra pÄ handleden
Stor ja, men lÀtt.
Saknar dock att inte kunna ha en display med barometern![]()