Har du nÄn aning om det finns nÄgot i det??Imorgon blir det öppnings försök.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du nÄn aning om det finns nÄgot i det??Imorgon blir det öppnings försök.
![]()
Bara att lyfta och skaka det. Kanske nÄt som rasslar runt dÀrinne?Har du nÄn aning om det finns nÄgot i det??![]()
Jag och en jobbarkompis plockade ut det frÄn andra vÄning pÄ ett stÀlle dÀr vi jobbade, jag Àr ganska sÀker att det Àr tomt men det var ju ett tag sen sÄ jag kan ha fel.Har du nÄn aning om det finns nÄgot i det??![]()
Hörde inget nÀr jag vÀlte upp det tidigareBara att lyfta och skaka det. Kanske nÄt som rasslar runt dÀrinne?![]()
Klassisk âĂr den hĂ€r klockan för stor för mig?â-bild pĂ„ RedditGĂ€ller att börja i tid
![]()
NÀr en stor gul klocka plötsligt blev camo
Ahhhh, en finguling som komplement
Den poppar fint, nu fÄr du hÄlla den borta frÄn mekandet i verkstan
Du har en iaf. Det Àr ju för vÀlDen poppar fint, nu fÄr du hÄlla den borta frÄn mekandet i verkstan
Nu har jag bara 1 st G-Shock kvar rekordlite![]()
Det Àr dags att komma tillbaka nu dÄ! MRG-fyrkanten som Àr kvar?Den poppar fint, nu fÄr du hÄlla den borta frÄn mekandet i verkstan
Nu har jag bara 1 st G-Shock kvar rekordlite![]()
MRG silver square, men Àr nÄgon sugen sÄ fÄr den lÀmnaDu har en iaf. Det Àr ju för vÀl
Vilken har fÄtt stanna dÄ?