• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tack, jag tyckte den sÄg lite mörk ut pÄ bilderna sÄ det var dÀrför jag frÄgade. Jag velar mellan GM-2100-1A och GBM-2100A-1A2ER....jag gillar egentligen inte att GBM-modellen har bluetooth, blir lite för mycket smartklocka dÄ. Samtidigt har den tough solar och positiv display....vad tycker du som har koll pÄ G-shock? :)

Jag bryr mig heller inte om bluetooth och gillar positiv display(speciellt med sÄ smÄ siffror) och tough solar.
Är sjĂ€lv lite intresserad av GBM-2100-1AER(mörkgrĂ„ urtavla). Bluetooth Ă€r inget problem Ă€ven om man inte anvĂ€nder det för det gĂ„r ju(om jag förstĂ„tt det rĂ€tt) ha avstĂ€ngt.
Priset pÄverkar ju valet ocksÄ. Jag fann GM-2100BB-1A för drygt 1500kr och det Àr ju ett fyndpris!

Senast Àndrad:
Tack, jag tyckte den sÄg lite mörk ut pÄ bilderna sÄ det var dÀrför jag frÄgade. Jag velar mellan GM-2100-1A och GBM-2100A-1A2ER....jag gillar egentligen inte att GBM-modellen har bluetooth, blir lite för mycket smartklocka dÄ. Samtidigt har den tough solar och positiv display....vad tycker du som har koll pÄ G-shock? :)
Klart du ska testa en GM-2100 😃
Det fina Ă€r ju att du dessutom enkelt kan göra en helstĂ„lis av den😉
IMG_20250320_170824.jpg

Verkligen! Men jag tror att jag precis beseglade mitt eget öde i OWG March :eek::eek::eek:
Hur ska jag lyckas lÄta den ligga i lÄdan i en vecka nÀr den kommer liksom haha. FÄr trösta mig med att den köptes in med presentkort frÄn fototÀvlingen :cool:
Failar du med att prova en G-shock sĂ„ fĂ„r det vĂ€l vara ett godkĂ€nt skĂ€l iaf 😁

Verkligen! Men jag tror att jag precis beseglade mitt eget öde i OWG March :eek::eek::eek:
Hur ska jag lyckas lÄta den ligga i lÄdan i en vecka nÀr den kommer liksom haha. FÄr trösta mig med att den köptes in med presentkort frÄn fototÀvlingen :cool:
Äh, vĂ„ga faila 😉 Ser fram emot ett wrist shot efter att klockan anlĂ€nt 😀

SĂ„ frÀÀn ju 😍 Är det en Ă€kta G-shockmerch?
Kanske vore nĂ„t att kolla om man kunde fĂ„ en brodyrfirma att göra ju đŸ€”
Skulle inte tro att det Àr merch, mer att nÄgon som jobbar Ät/med Casio som haft den i arbetet.
Tydligen sĂ„ hade snubben som sĂ„lde den hittat den lĂ€ngs nĂ„gon vandringsled i Polen. Sedan hade han sökt med ljus och lykta efter nĂ„gon som saknade den, Ă€r ju trots allt lite unik, utan att lyckas. SĂ„ dĂ„ sĂ„lde han den för 275 kr (inkl. frakt) â˜ș

Har du, likt @roosterman, för fÄ G-Shocks i samlingen?

index.php

Just nu auktionerar @ekke ut tvÄ stycken till förmÄn för Min Stora Dag!

Tillbaka
Topp