Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Duuuuuuude... Den dÀr mÄste man ju nÀstan ha!
Köp en halvrisig GMW-B5000 med positiv display och skifta modul. GÄr att köpa ny modul för ca 2000 men dÄ kan man ju lika gÀrna fÄ resten av klockan ocksÄ för nÄgra hundra till...Hej!
Jag har en GMW-B5000 som jag köpte hÀr pÄ klocksnack under pandemin. Jag har tröttnat pÄ den negativa displayen och Àr sugen pÄ att byta.
Ăr det nĂ„gon vĂ€nlig som kan ge mig tips och rĂ„d vad/var jag behöver köpa för att byta? Hela modulen antar jag?
Tack pÄ förhand!![]()
Det tar sig! RÀtt go kÀnsla va?!@ekke har lÀrt mig vikten av rengöring![]()
![]()
Ingen större fara med denna Ă€ven fast det var en del smuts samlat (1/10000 av Mtg:n)âŠ
Det tar sig! RÀtt go kÀnsla va?!
Ja det stÀmmerDin vita var ju ett riktigt kalasfynd! Facebook Marketplace va?
den svart/guld varianten gillar jag, hur Àr mip nÀr det kommer till batteriförbrukning? nÄgon skillnad mot lcd?
God morgon
![]()
![]()
AlltsÄ, den svarta GMW-BZ5000GD-1
Eller fÄr man stÄ för det man gjortVÀnder man sig till kommun för ersÀttning om buckla hade uppstÄtt?![]()