Den dÀr MTG Àr ju inte helt fel ju!Heads up pÄ de hÀr mysiga uren!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr MTG Àr ju inte helt fel ju!Heads up pÄ de hÀr mysiga uren!
![]()
butiken mitt pĂ„ drottninggatan (glömt namnet) Ă€r vĂ€rt ett besök tycker jag.Vilken AD i Stockholm har bĂ€st utbud nĂ€r det kommer till G-Shock? Ăr det Klockmaster i FĂ€ltan fortsatt?
Kan det vara Step In Watch Center du menar?butiken mitt pÄ drottninggatan (glömt namnet) Àr vÀrt ett besök tycker jag.
Den Àr rÀtt rÄ och stilig. Kommer med lÀnk, gummi och lÀder som vÀrsta S&M-grejenDen dÀr MTG Àr ju inte helt fel ju!
Mycket klocka för pengarna!Den Àr rÀtt rÄ och stilig. Kommer med lÀnk, gummi och lÀder som vÀrsta S&M-grejen
LÀgger ut ikvÀll för 1750 skickat.
![]()
![]()
![]()
Fint med en grodaSlog till pĂ„ denna med 20% rabatt⊠Vad tycker ni? En annan frĂ„ga. Om man inte hĂ„rdkör denna med saltvatten etc - hur lĂ€nge hĂ„ller plasten? Ăr vĂ€l omöjligt att hitta delar till denna i framtiden?![]()
Verkar stÀmma bra!Kan det vara Step In Watch Center du menar?
Beror helt pĂ„ skicket sĂ„ klart, Ă€r den ny sĂ„ Ă€r det ett bra prisĂr 620kr med frakt bra pris för en begagnad DW-5600E i nyskick utan lĂ„da? SĂ„ dĂ„lig koll pĂ„ begagnad priser pĂ„ g-shocks![]()
Tack - kÀnns ju bra att veta. Kanske tom ser bra ut med lite hÀrjad plast. Det finns vÀl för övrigt inga Grodor i sortimentet som inte Àr MRG lÀngre? Den analoga verkar de ha slutat med.Fint med en groda
SlÀpp oron över plasten, den kommer hÄlla 20 Är (+). Solen Àr nog vÀrre Àn saltvattnet.
Jag surfar med mina grodor för jÀmnan![]()
Trevlig! Ăr lĂ€dret OEM?Den Ă€r rĂ€tt rĂ„ och stilig. Kommer med lĂ€nk, gummi och lĂ€der som vĂ€rsta S&M-grejen
LÀgger ut ikvÀll för 1750 skickat.
![]()
![]()
![]()
TrĂ„dens första! Ălskar den
En riktigt fulltrĂ€ff, kunde inte motstĂ„ denTrĂ„dens första! Ălskar den![]()
Verkligen. Vill ha, men fÄr inteEn riktigt fulltrÀff, kunde inte motstÄ den![]()
FÄr och fÄr..... Gör istÀlletVerkligen. Vill ha, men fÄr inte![]()
Hm, har nÄgon rabattkod pÄ kulta isfFÄr och fÄr..... Gör istÀllet![]()
Den Àr vÀrd fullt prisHm, har nÄgon rabattkod pÄ kulta isf![]()
Det blir nog sista jag gör innan skilsmÀssanDen Àr vÀrd fullt pris![]()
AM frĂ„n AliExpress. RĂ€tt bra kvalitĂ© mĂ„ste jag sĂ€gaTrevlig! Ăr lĂ€dret OEM?![]()
GW-8201K kom ju för ett Är sen, men limited sÄ den fÄr vÀl ses som avslutatTack - kÀnns ju bra att veta. Kanske tom ser bra ut med lite hÀrjad plast. Det finns vÀl för övrigt inga Grodor i sortimentet som inte Àr MRG lÀngre? Den analoga verkar de ha slutat med.