• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lunch-G i sjöstan

IMG_4679.jpeg

Attans, jĂ€vlar vad bud denna skulle fÄ . trodde inte mer Ă€n 600kr. Jaja dĂ„ Ă€r det mer vĂ€rt att köpa en helt ny med lĂ„da Ă„ allt för 1200kr 😂 Brukar dessa ha sĂ„ bra andrahandsvĂ€rde?
IMG_6378.png
Tycker ofta det blir sĂ„ hĂ€r med ”billigare” klockor. Handlar nĂ€stan alltid om nĂ„gra hundralappar för att fĂ„ en helt ny, speciellt nĂ€r frakt och köparskydd tillkommer.

Tycker ofta det blir sĂ„ hĂ€r med ”billigare” klockor. Handlar nĂ€stan alltid om nĂ„gra hundralappar för att fĂ„ en helt ny, speciellt nĂ€r frakt och köparskydd tillkommer.
Jo precis nÀr det Àr sÄ lite till för en helt ny och Àr ju sÀllan frakt eller nÄgon annan avgift nÀr det Àr nytt.

Ja, procentuellt blir det ju bra! TĂ€nkte inte specifikt pĂ„ just den, utan G-Shock pĂ„ Tradera i allmĂ€nhet. Har nog gĂ„tt pĂ„ nĂ„gra bottennapp för mycket ocksĂ„ som höjer min grĂ€ns för nĂ€r nytt Ă€r mera vĂ€rt 😊
Jag resonerar nog som du, i prisklassen upp till ca 5k har jag svĂ„rt att se mig köpa begagnat, om det inte Ă€r nĂ„got som Ă€r svĂ„rt att fĂ„ tag i nytt förstĂ„s 😊

Köpte en Gravitymaster tidigare i somras pĂ„ Tradera, fin... Men det var nog en Mudmaster jag ville ha egentligen. SĂ„ sprang in pĂ„ Klockmaster hĂ€romdagen för att bygga pĂ„ familjen 🙂 Nu har jag för lera och för flyga... Dyka kvar dĂ„? 🐾
1000049354.jpg

1000049355.jpg

1000049357.jpg

1000049414.jpg

Ägt bĂ„da modellerna med men stealth muddie, trevliga bĂ„da tvĂ„! Gravity kĂ€nns rĂ€tt tunn pĂ„ nĂ„got sĂ€tt och grymt skön att bĂ€ra đŸ‘ŒđŸ»

Tillbaka
Topp