Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker ofta det blir sĂ„ hĂ€r med âbilligareâ klockor. Handlar nĂ€stan alltid om nĂ„gra hundralappar för att fĂ„ en helt ny, speciellt nĂ€r frakt och köparskydd tillkommer.Attans, jĂ€vlar vad bud denna skulle fĂ„âŠ. trodde inte mer Ă€n 600kr. Jaja dĂ„ Ă€r det mer vĂ€rt att köpa en helt ny med lĂ„da Ă„ allt för 1200krBrukar dessa ha sĂ„ bra andrahandsvĂ€rde?
![]()
Det Ă€r vĂ€l hyfsat rimligt Ă€ndĂ„, typ 40% lĂ€gre Ă€n nypris.Tycker ofta det blir sĂ„ hĂ€r med âbilligareâ klockor. Handlar nĂ€stan alltid om nĂ„gra hundralappar för att fĂ„ en helt ny, speciellt nĂ€r frakt och köparskydd tillkommer.
Jo precis nĂ€r det Ă€r sĂ„ lite till för en helt ny och Ă€r ju sĂ€llan frakt eller nĂ„gon annan avgift nĂ€r det Ă€r nytt.Tycker ofta det blir sĂ„ hĂ€r med âbilligareâ klockor. Handlar nĂ€stan alltid om nĂ„gra hundralappar för att fĂ„ en helt ny, speciellt nĂ€r frakt och köparskydd tillkommer.
Riktigt bra börjanKöpte en Gravitymaster tidigare i somras pÄ Tradera, fin... Men det var nog en Mudmaster jag ville ha egentligen. SÄ sprang in pÄ Klockmaster hÀromdagen för att bygga pÄ familjenNu har jag för lera och för flyga... Dyka kvar dÄ?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, procentuellt blir det ju bra! TÀnkte inte specifikt pÄ just den, utan G-Shock pÄ Tradera i allmÀnhet. Har nog gÄtt pÄ nÄgra bottennapp för mycket ocksÄ som höjer min grÀns för nÀr nytt Àr mera vÀrtDet Àr vÀl hyfsat rimligt ÀndÄ, typ 40% lÀgre Àn nypris.
Jag resonerar nog som du, i prisklassen upp till ca 5k har jag svÄrt att se mig köpa begagnat, om det inte Àr nÄgot som Àr svÄrt att fÄ tag i nytt förstÄsJa, procentuellt blir det ju bra! TÀnkte inte specifikt pÄ just den, utan G-Shock pÄ Tradera i allmÀnhet. Har nog gÄtt pÄ nÄgra bottennapp för mycket ocksÄ som höjer min grÀns för nÀr nytt Àr mera vÀrt![]()
Köpte en Gravitymaster tidigare i somras pÄ Tradera, fin... Men det var nog en Mudmaster jag ville ha egentligen. SÄ sprang in pÄ Klockmaster hÀromdagen för att bygga pÄ familjenNu har jag för lera och för flyga... Dyka kvar dÄ?
![]()
![]()
![]()
![]()
var tyvÀrr nr 2 men vet vem som knep den, inte aktiv i trÄden men ett stort G-shockfan helt klartNÄn hÀr som slog till pÄ Frogman som fanns uppe pÄ köp och sÀlj idag? Den missade jag helt !