• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_2306.jpeg

Morgonprojekt:
Jag Àr ju inget fan av nato-band, tycker det sitter som skrÀp. DÀrför Àr det vÀldigt sÀllan min DW-9500US fÄ sitta pÄ sÀrskilt lÀnge, en timme eller tvÄ pÄ sin höjd innan jag mÀrker hur dÄligt den sitter. Detta trots min mod av bandet för att slippa den dÀr extra höjden som kardborredelen ger.
IgĂ„r kvĂ€ll ramlade jag över nĂ„t random klipp dĂ€r det visades hur man kan fĂ„ ett nato att sitta bĂ€ttre. Jag Ă€r ju inte jĂ€ttebevandrad i andra band Ă€n gummi och lĂ€nk sĂ„ jag har vĂ€l missat nĂ„got 😅
Detta behövde oavsett utvÀrderas, vore ju kul att fÄ rasta DW-9500:an lite oftare.

1000018188.jpg

Fram med tÀndare och spik för att smÀlta ett nytt hÄl.

1000018189.jpg

Sen ska handleden i hÀr.

1000018191.jpg

Som tur var sĂ„ Ă€r jag begĂ„vad med 16,5 cm handled sĂ„ det gick precis ✌

1000018192.jpg

Looks like magic!

1000018193.jpg

1000018196.jpg

SÄ dÀr ja!

1000018195.jpg

1000018197.jpg

Sitter riktigt tajt och bra 👌

1000018194.jpg

Nu ska hĂ€r njutas av retrovibes 😎

Hemma frÄn semester och alla kompisarna har nu fÄtt en plats pÄ vÀggen! MÄste skriva ut fler hÄllare...
1000049794.jpg

Ägt bĂ„da modellerna med men stealth muddie, trevliga bĂ„da tvĂ„! Gravity kĂ€nns rĂ€tt tunn pĂ„ nĂ„got sĂ€tt och grymt skön att bĂ€ra đŸ‘ŒđŸ»
Jag kikade pĂ„ stealth ocksĂ„, sĂ„ fin.. men det var rĂ€tt mkt rea pĂ„ denna sĂ„ det fick bli gult istĂ€llet! PĂ„ mig sitter mudd bĂ€ttre faktiskt, bandet verkar vara liite kortare đŸ€ slipper flĂ€rp!

Tillbaka
Topp