Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dags att ta fram en ny plattform snart? 2000 Àr snygg men den börjar bli lite uttjatad (och dyr)MRG-B2000KT![]()
Ska bli spÀnnande att se lite fler bilder.MRG-B2000KT![]()
Det löser vi!
KS-G lĂ„ter som en helt ny serie! Ănnu bĂ€ttreDet löser vi!
![]()
Helt rÀtt!Nu ska jag minsann bÀra den oftare och njuta av den. Skiter i nikotinflÀckar och annat vÀmjeligt - klockor Àr till för att anvÀndas!
![]()
Bara att slÀnga pÄ en G, börja redigera posten och lÀgga upp en bild sÄ Àr ju allt glömtKvÀllen börjar nu. Edit. Fel trÄd. Sitter hÀr och skÀms![]()
Det kommer snartBara att slÀnga pÄ en G, börja redigera posten och lÀgga upp en bild sÄ Àr ju allt glömt![]()
Den dÀr Àr ju magisk!Ett av dagens tvÄ roliga loppisfynd passar fint hÀr! Andra gÄngen nÄnsin jag hittar en G pÄ loppis. GA-400A (Tiffany?)
![]()
![]()
VackertEtt av dagens tvÄ roliga loppisfynd passar fint hÀr! Andra gÄngen nÄnsin jag hittar en G pÄ loppis. GA-400A (Tiffany?)
![]()
![]()
Har du stÀllt in den? Eller har den tagit emot den mörka magin? (Multi Band 6)Tja, ny hÀr. Köpte en g shock gw3000b 2013, den funkar fortfarande, men alla visare och tiden Àr fel, samt sÄ har datumet fastnat mellan tvÄ datum. Var inne hos min lokala klockbutik, han sa att den förmodligen Àr trasig, och tyckte inte att det var vÀrt att plocka isÀr den.
Har letat och hittat ett par alternativ, men dom finns pĂ„ creationwatches, dom hade vĂ€ldigt stort utbud och bra priser. Ăr det en pĂ„litlig sida och tillkommer tull+moms?
Och Vart köper ni era gshocks? Tack![]()
Den Àr bra snygg den dÀrKvÀllshÀng
![]()
Jag har försökt flera gÄnger, lagt den i förnstret osv. Men inget verkar fungera. Den tickar och gÄr, men datumet har fastnat mellan 3 och 4 och Àndras inte Àven att klockan tickar.Har du stÀllt in den? Eller har den tagit emot den mörka magin? (Multi Band 6)
Hmm..Jag har försökt flera gÄnger, lagt den i förnstret osv. Men inget verkar fungera. Den tickar och gÄr, men datumet har fastnat mellan 3 och 4 och Àndras inte Àven att klockan tickar.
De Àr lite knepiga att stÀlla in. Men se till sÄ att den har bra laddning. Kan bli skitskumma fel om du har dÄligt batteri. Har varit med om att knappar slutat funka m.m. Om den inte funkar efter nÄgra dagar i solen kan det vara vÀrt att byta batteri. Inte sÄ farligt dyrt och man kan göra det sjÀlv.Jag har försökt flera gÄnger, lagt den i förnstret osv. Men inget verkar fungera. Den tickar och gÄr, men datumet har fastnat mellan 3 och 4 och Àndras inte Àven att klockan tickar.