Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Soffan var det ja!
![]()
Hur funkade det nu dÄ? Reggade klockan som du ville ? Eller höll du pÄ att trilla ner i vÀnster dike pga klockans vikt?BjÀssen Àr pÄ. Tagit första löpningen i regnet idag. Nu blir det en espresso![]()
Creationwatches Àr en pÄlitlig sida att handla frÄn. Moms och tull tillkommer. Har dock köpt mina frÀmst pÄ forumet och svenska sidor, tex Kultacenter. Finns Àven proxytjÀnster som jag inte anvÀnt, @ekke har skrivit en mycket bra beskrivning över vad man ska tÀnka pÄ nÀr man handlar frÄn BuyeeTja, ny hÀr. Köpte en g shock gw3000b 2013, den funkar fortfarande, men alla visare och tiden Àr fel, samt sÄ har datumet fastnat mellan tvÄ datum. Var inne hos min lokala klockbutik, han sa att den förmodligen Àr trasig, och tyckte inte att det var vÀrt att plocka isÀr den.
Har letat och hittat ett par alternativ, men dom finns pĂ„ creationwatches, dom hade vĂ€ldigt stort utbud och bra priser. Ăr det en pĂ„litlig sida och tillkommer tull+moms?
Och Vart köper ni era gshocks? Tack![]()
Kan Àven rekommendera att hÄlla kolla pÄ Zalando eftersom dom har rejÀl rea emellanÄt.Crationwatches Àr en pÄlitlig sida att handla frÄn. Moms och tull tillkommer. Har dock köpt mina frÀmst pÄ forumet och svenska sidor, tex Kultacenter. Finns Àven proxytjÀnster som jag inte anvÀnt, @ekke har skrivit en mycket bra beskrivning över vad man ska tÀnka pÄ nÀr man handlar frÄn Buyee
Buyee - En proxytjÀnst för att handla frÄn Japan - SÄ gör du
Efter önskemÄl kommer hÀr en guide till hur du handlar via Buyee (och vad det Àr för nÄgot). Buyee? Det Àr alltsÄ en proxytjÀnst som förmedlar köp frÄn diverse japanska siter som vi utomjapaner inte har tillgÄng till. Vid första anblick kan det verka lite sketchy men det Àr helt legit och...klocksnack.se
Klockmagasinet brukar ha rÀtt bra utbud och ofta REA pÄ mÄnga modeller. Om du bor i Stockholm finns Step in Watch center pÄ Drottninggatan som har ett gigantiskt utbudTja, ny hÀr. Köpte en g shock gw3000b 2013, den funkar fortfarande, men alla visare och tiden Àr fel, samt sÄ har datumet fastnat mellan tvÄ datum. Var inne hos min lokala klockbutik, han sa att den förmodligen Àr trasig, och tyckte inte att det var vÀrt att plocka isÀr den.
Har letat och hittat ett par alternativ, men dom finns pĂ„ creationwatches, dom hade vĂ€ldigt stort utbud och bra priser. Ăr det en pĂ„litlig sida och tillkommer tull+moms?
Och Vart köper ni era gshocks? Tack![]()
Fick Àndra om i menyn nÀr jag kom hem men den samlade datan bra. Men diket var bra nÀra flera gÄngerHur funkade det nu dÄ? Reggade klockan som du ville ? Eller höll du pÄ att trilla ner i vÀnster dike pga klockans vikt?![]()
Ăr den slĂ€ppt eller Ă€r det en "prototyp"?Det hĂ€r ser sĂ„ knasigt ut. För skarpt. För liten text. Vet inte vad jag ska tycka..
![]()
![]()
![]()
Bara lĂ€ckta bilder, 3578-modulen finns inte i nĂ„gon officiell databas enligt texten.Ăr den slĂ€ppt eller Ă€r det en "prototyp"?
Personligen hade jag sett mindre mellanrum under stora siffrornaBara lÀckta bilder, 3578-modulen finns inte i nÄgon officiell databas enligt texten.
There there, allt kommer att lösa sig ska du seDet hÀr ser sÄ knasigt ut. För skarpt. För liten text. Vet inte vad jag ska tycka..
![]()
![]()
![]()
Ăr det en sĂ„n muppig mip?Det hĂ€r ser sĂ„ knasigt ut. För skarpt. För liten text. Vet inte vad jag ska tycka..
![]()
![]()
![]()
Mippig mupp?Ăr det en sĂ„n muppig mip?
Körde ocksÄ titan idag, sen fick ja sug efter andra titanenFredag och kneg, snart helg....
![]()
Positiv MIP...Nja...Det hÀr ser sÄ knasigt ut. För skarpt. För liten text. Vet inte vad jag ska tycka..
![]()
![]()
![]()