Ser för stora ut för fingret men för smÄ för armen?Förklara grejen med G-Shock Nano för mig. Högupplöst bild för uppmÀrksamhet
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser för stora ut för fingret men för smÄ för armen?Förklara grejen med G-Shock Nano för mig. Högupplöst bild för uppmÀrksamhet
![]()
Ser för stora ut för fingret men för smÄ för armen?![]()
Ge den gröna till mig!Ser för stora ut för fingret men för smÄ för armen?![]()
Kunde ana att tankarna skulle föras dit
Förklara grejen med G-Shock Nano för mig. Högupplöst bild för uppmÀrksamhet
![]()
Hur mÄnga strategiska stÀllen ska man ha.., sÄg att priset ska vara runt 120 $ !!!haha, coola ju!
köp ett gÀng och sÀtt fast pÄ strategiska stÀllen, bilratt, vÀska, jeansögla osv![]()
ajfan, vad dom sÄ dyra! ja dÄ blir det vÀl inte mer Àn ett tjog dÄ.Hur mÄnga strategiska stÀllen ska man ha.., sÄg att priset ska vara runt 120 $ !!!
Det har rÄkats en hel del sista tidenKvÀlls-G! Kan Àven ha gjort en Rooster och "rÄkat" lite i kvÀll...
![]()
VÄra Àr nyplockade frÄn trÀden och öppnade med deras motsvarighet till morakniv.
Kan hypotetiskt sett oxÄ rÄkat göra nÄt ikvÀll.....KvÀlls-G! Kan Àven ha gjort en Rooster och "rÄkat" lite i kvÀll...
![]()
Samma modell som Fredrik Hallgren har i âRace Around the Worldâ SĂ€song 2.Gwg2k ikvĂ€ll! Armen fortfarande prickig frĂ„n helgens takmĂ„leri. FĂ„r inte bort skiten
![]()
Saker och ting hÀnder sÄ lÀtt! Har lite G-Shock-skov för tillfÀllet, verkligen kul klockor att samla pÄ!Det har rÄkats en hel del sista tidenBra det!
Som sagt..Kan hypotetiskt sett oxÄ rÄkat göra nÄt ikvÀll.....
Morgondagens G för bild
![]()
Det har jag missat. Kul att den fĂ„r lite tv-tid!Samma modell som Fredrik Hallgren har i âRace Around the Worldâ SĂ€song 2.![]()
DĂ€r sĂ„g det ju faktiskt bĂ€ttre ut Ă€n första lĂ€ckan! Kudos till att de lĂ€gger till en valbar âClassicâ-design. Nu kĂ€nns det lite mer som en naturlig evolution.
Tips om nÄgon behöver veta vilken vecka det Àr! Lite svÄrt att avgöra skick frÄn bilderna, men kÀnns som den Àr i helt ok bruksskick bortsett frÄn allt dna. Grym modul!
![]()
Casio G-Shock G-7700 Klocka
Utropspris: 190 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-09-13 11:12:08. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Bra tips! En ordentlig @ekke -tvÀtt sÄ Àr den redo att anvÀndas