Kom annat idag
Men inga wrist shots med den. Ska förbli oanvÀnd
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kom annat idag
![]()
![]()
@MeraborstenKom annat idag
![]()
![]()
Tror tyvÀrr inte det. Negativ display pÄ silver och svart. Positiv display pÄ guld har jag lÀst mig till.Fina! NÄn som vet Àn om det kommer att gÄ att vÀxla mellan positiv och negativ display?
Ah, den svarta alltsÄ. Och en negativ display som jag kan avlÀsa, den kan jag mycket gÀrna tÀnka mig!
Tekniskt sett borde det vara möjligt med MIP. Pixlarna kan antingen vara pÄ eller av. Men verkar som att Casio kommer lÄsa ned det, vilket Àr synd.Tror tyvÀrr inte det. Negativ display pÄ silver och svart. Positiv display pÄ guld har jag lÀst mig till.
Tekniskt sett borde det vara möjligt med MIP. Pixlarna kan antingen vara pÄ eller av. Men verkar som att Casio kommer lÄsa ned det, vilket Àr synd.
Okul... Men den har en "standard" 5600-bezel eller??Nu vet vi att relativt moderna G ocksÄ kan drabbas av resin rot.
Köpte denna G 5600 runt 2010 vill jag minnas, sÄ drygt 15 Är gammal. Enligt Shockbase slÀpptes modellen 2002.
AnvÀnt den relativt intensivt i kanske max 5 Är, sedan dess har den hÀngt pÄ en hylla i kontorsmiljö.
Skulle rengöra den med tandborste idag och hela bezeln smulades sönder.
![]()
![]()
![]()
Okul... Men den har en "standard" 5600-bezel eller??
Hoppsan!Nu vet vi att relativt moderna G ocksÄ kan drabbas av resin rot.
Köpte denna G 5600 runt 2010 vill jag minnas, sÄ drygt 15 Är gammal. Enligt Shockbase slÀpptes modellen 2002.
AnvÀnt den relativt intensivt i kanske max 5 Är, sedan dess har den hÀngt pÄ en hylla i kontorsmiljö.
![]()
![]()
![]()
Hoppsan!
KĂ€nns ytan klibbig?
Edit:
Denna?
![]()
Genuine Casio G-5600E-1 Black Resin Bezel
Genuine Casio Replacement Black Resin Bezel for G-5600E-1 It has the typical square shape for many Casio G-Shock watches On the top of the bezel are the worwww.watchband-shop.com
Edit 2:
Ser att föregÄngaren har en helt annan fasning av hörnen. SÄ bortse frÄn mitt tips![]()
Riktigt trist! Den Àr ju inte heller supergammal i sammanhanget.Nu vet vi att relativt moderna G ocksÄ kan drabbas av resin rot.
![]()
![]()
![]()
Riktigt trist! Den Àr ju inte heller supergammal i sammanhanget.
PĂ„ tal om nĂ„got annat - vad betyder âSaveâ pĂ„ displayen? Power Saving Mode?
Skrev ett meddelande pÄ Instagram@ekke och @Meraborsten Hur fick ni tag i Köpenhamn? 50+ som man Àr har jag mailat, men inte fÄtt svar
Bild piggar upp
![]()
@ekke och @Meraborsten Hur fick ni tag i Köpenhamn? 50+ som man Àr har jag mailat, men inte fÄtt svar
Bild piggar upp
![]()
Skrev ett meddelande pÄ Instagram
Jag tÀnkte det, om det inte Àr fullt. Blir vÀl tilll att skaffa en 5000RSamma för mig. Sen kompletterades det med namn och bekrÀftelse via mail
Ska du med alltsÄ @Nygren ?
Jaaa, jag vet att min inte funkar....Reta-Rooster-och-meka-cykel-G
![]()