• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

VÀnta-vid-simhallen-med-en-pÄse-badklÀder-som-glömdes-packas-ner-i-skolvÀskan-G
1000019788.jpg
Är det stegrĂ€knare eller pulsmĂ€tare?

Riktigt rolig fÀrgkombo pÄ visarna. MÄste se hÀftigt ut i mörker

Den ser bÀst ut i ganska bra ljus. Visarna har lume dock. Först nÀr jag sÄg den pÄ bild tÀnkte jag att det kunde vara lite mer fÀrger. Den Àr ganska diskret men fÀrgerna sticker ut. Urtavlan har en sunbursteffekt och ringen har en grönglÀnsande fÀrg.
G-SHOCK, TOUGH SOLAR och BLUETOOTH-texterna Àr ocksÄ fÀrgsatta, och det Àr smÄdetaljer som gör den spÀnnande.

Senast Àndrad:
Den ser bÀst ut i ganska bra ljus. Visarna har lume dock. Först nÀr jag sÄg den pÄ bild tÀnkte jag att det kunde vara lite mer fÀrger. Den Àr ganska diskret men fÀrgerna sticker ut. Urtavlan har en sunbursteffekt och ringen har en grönglÀnsande fÀrg.
G-SHOCK, TOUGH SOLAR och BLUETOOTH-texterna Àr ocksÄ fÀrgsatta, och det Àr smÄdetaljer som gör den spÀnnande.
Ja. tÀnker att fÀrgerna ser coola ut i mörker.
Min helsvarta har sÄ dÄlig lume. Dör hela tiden

DÄ tillhör man G-shock-familjen!

Van vid tyngre klockor (Certina DS och Breitling Superocean Herritage 44mm) men tycker att denna kÀnns för liten och nÀtt.
Men har lÀst att man vÀnjer sig med tiden - hoppas det för den Àr ju en retrosnygg klocka :)

Bilagor

• 20251014_185448.jpg
    20251014_185448.jpg
    196 KB · Visningar: 1
Senast Àndrad:
DÄ tillhör man G-shock-familjen!

Van vid tyngre klockor (Certina DS och Breitling Superocean Herritage 44mm) men tycker att denna kÀnns för liten och nÀtt.
Men har lÀst att man vÀnjer sig med tiden - hoppas det för den Àr ju en retrosnygg klocka :)
Grattis till en riktigt bra första G👍😃
Klart du kommer vĂ€nja dig.. Och det finns mycket tyngre Gs att förkovra dig i😁

Tillbaka
Topp