Dutch
Basic
Ăr det stegrĂ€knare eller pulsmĂ€tare?VĂ€nta-vid-simhallen-med-en-pĂ„se-badklĂ€der-som-glömdes-packas-ner-i-skolvĂ€skan-G
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det stegrĂ€knare eller pulsmĂ€tare?VĂ€nta-vid-simhallen-med-en-pĂ„se-badklĂ€der-som-glömdes-packas-ner-i-skolvĂ€skan-G
![]()
Riktigt rolig fÀrgkombo pÄ visarna. MÄste se hÀftigt ut i mörkerBlev alltsÄ paketöppning efter jobbet.
En modell jag velat hit och dit om ett bra tag, men sÄ slog jag till. GA-B2100MF-1AER heter modellen.
Ăr jag ensam hĂ€r om den mĂ„ntro?
![]()
![]()
Riktigt rolig fÀrgkombo pÄ visarna. MÄste se hÀftigt ut i mörker
Tidvatten och mĂ„nfasĂr det stegrĂ€knare eller pulsmĂ€tare?
Ja. tÀnker att fÀrgerna ser coola ut i mörker.Den ser bÀst ut i ganska bra ljus. Visarna har lume dock. Först nÀr jag sÄg den pÄ bild tÀnkte jag att det kunde vara lite mer fÀrger. Den Àr ganska diskret men fÀrgerna sticker ut. Urtavlan har en sunbursteffekt och ringen har en grönglÀnsande fÀrg.
G-SHOCK, TOUGH SOLAR och BLUETOOTH-texterna Àr ocksÄ fÀrgsatta, och det Àr smÄdetaljer som gör den spÀnnande.
Jaha! Har för mig att det finns nÄgon gshock med stegrÀknande men kan ha fel. Vore kul att haTidvatten och mÄnfas![]()
21st med stegrÀknare.Jaha! Har för mig att det finns nÄgon gshock med stegrÀknande men kan ha fel. Vore kul att ha
à h jÀvlar. Tack sÄ mycket21st med stegrÀknare.
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Bra dÀr! NÀsta fÄr blir D1000, eller varför inte A1000. SjÀlv Àr jag tillbaka pÄ fyrkanterna![]()
Provade min första frogman idag, kan inte tÀnka pÄ nÄgot annat nu. Jag behöver en frogman eller minst ett halvt dussin.
bild dÄ?!DÄ tillhör man G-shock-familjen!
Van vid tyngre klockor (Certina DS och Breitling Superocean Herritage 44mm) och tycker den kÀnns för liten och nÀtt.
Men har lÀst att man vÀnjer sig med tiden.
Tycker den Àr snygg i sin enkelhet![]()
Gissar pÄ en 5610bild dÄ?!
Grattis till en riktigt bra första GDÄ tillhör man G-shock-familjen!
Van vid tyngre klockor (Certina DS och Breitling Superocean Herritage 44mm) men tycker att denna kÀnns för liten och nÀtt.
Men har lÀst att man vÀnjer sig med tiden - hoppas det för den Àr ju en retrosnygg klocka![]()
Alltid jÀkla fina bilder du tarHugger ocksÄ tag i en kvÀlls-G
![]()
![]()