Den Àr löjligt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man byter inte sin 5610, man lÄter den ha lite semesterTröttnat sÄ hÄrt pÄ min M5610. Vad ska jag byta ut den mot? NÄgra roliga nyheter i Är?
Jag gillar den faktiskt mer och mer. Trots att jag initialt tyckte det var lite löjligt med metall och att "gshocks borde vara i resin".Den Àr löjligt bra!
Blev inspirerad av det monokroma och bytte till dennaMonokrom-mÄndag,
![]()
Den Àr löjligt bra!
SÄna hÀr inlÀgg gör det inte direkt lÀttare att motstÄ ett köp...Jag gillar den faktiskt mer och mer. Trots att jag initialt tyckte det var lite löjligt med metall och att "gshocks borde vara i resin".
Klart du ska ha en stÄlisSÄna hÀr inlÀgg gör det inte direkt lÀttare att motstÄ ett köp...
Klart du ska ha en stÄlis
![]()
Efter att jag borstade den slÀppte idén om att den skulle hÄllas blank och repfri.
![]()
Sluta upp med detta pojkar!
![]()
Tror jag fÄtt en ny favorit G-SHOCK.![]()
Riktigt trevlig storlek Ä fjÀderlÀtt. Bra lÀsbarhet i alla ljusförhÄllanden och den digitala displayen ligger djupt ner sÄ nÀr visarna passerar sÄ ser man allt tydligt. Man kan Àven flytta undan visarna vid behov med tvÄ enkla knapptryck.
Om denna hade varit solar och multiband utrustad dÄ hade den varit fullÀndad.
Men för ca 1000 spÀnn sÄ kanske man inte ska....
Jag har gett den smeknamnet Selassie av en enkel anledning. Den Àr "The King of Kings"
GX-56
![]()
![]()
LÀcker nyans pÄ den svarta fÀrgen.
Ăr det tvĂ„ Ă„rs batteri? Casio Ă€r gĂ€rna rĂ€tt konservativa nĂ€r det gĂ€ller batteritid men ja, jag hade föredragit solar. Men dĂ„ Ă€r displayen inte helt skarp sĂ„vida det inte Ă€r stn display.
Hmmmm.
![]()
Verkar lovande
![]()
![]()
Ăntligen!
![]()
Tack! Har lÀst alla positiva omdömen, men tycker ÀndÄ att den övertrÀffar mina högt stÀllda förvÀntningar. Gillar verkligen den nedtonade fÀrgskalanMycket lovande!
Grattis.
Gratulerar! Var det mycket pÄslag ifrÄn bestÀllning till uthÀmtning? Jag var i valet och kvalet nÀr jag var dÀr, men tyckte kronan var lite för svag för att köpa en till... Riktigt sköna pÄ Àr domHmmmm.
![]()
Verkar lovande
![]()
![]()
Ăntligen!
![]()
VÀldigt nöjd. Priset landade pÄ cirka 2.200. Man fick 10 procent i rabatt för att man hade passet med sig och ytterligare fem för att man betalade med VisaGratulerar! Var det mycket pÄslag ifrÄn bestÀllning till uthÀmtning? Jag var i valet och kvalet nÀr jag var dÀr, men tyckte kronan var lite för svag för att köpa en till... Riktigt sköna pÄ Àr dom![]()
Ja, nedtonade men smakfulla. Skiftar utseende i olika ljus pÄ ett intressant sÀtt. Kan inte bli bÀttre. Ska mycket till innan jag tröttnar pÄ min. Verkligen inte alla klockor jag kan sÀga det om.Tack! Har lÀst alla positiva omdömen, men tycker ÀndÄ att den övertrÀffar mina högt stÀllda förvÀntningar. Gillar verkligen den nedtonade fÀrgskalan
Rastafarii!Jag har gett den smeknamnet Selassie av en enkel anledning. Den Àr "The King of Kings"
GX-56
![]()
![]()
Ahh, ber om ursÀkt, jag uppfattade det som att du bestÀllt ifrÄn Yodobashi, men du var alltsÄ pÄ platsVÀldigt nöjd. Priset landade pÄ cirka 2.200. Man fick 10 procent i rabatt för att man hade passet med sig och ytterligare fem för att man betalade med Visa