• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FÄr kontra med en kass bild pÄ min DW-5600C
14834348-EE30-4600-A467-2C5F30FBB29C.jpeg
Bra klocka kompenserar för dÄlig bild! :D

Tackar!
Skulle precis föreslÄ den ocksÄ. Grym klocka för pengarna, billig att köpa och lÀtt att sÀlja. :)
LRM_EXPORT_446093902720451_20190417_195703381.jpeg
Tackar!
men varför köpa nÄgot du aldrig gillat?!? lÄter inte hÀlsosamt. o_O köp nÄgot du tycker om och gör dig glad istÀllet! :)
KÀnner bara att jag behöver en klocka som tÄl mycket stryk i min samling. :)

Efter lite letande hittade jag denna. FörvÄnandsvÀrd fin för att vara en G-Shock. Dock Àr det en diameter pÄ 54mm, har ni tips pÄ liknande med mindre diameter?

Bilagor

• 392434B4-8F4F-4535-9D5B-E620A8217844.jpeg
    392434B4-8F4F-4535-9D5B-E620A8217844.jpeg
    126.5 KB · Visningar: 1
Efter lite letande hittade jag denna. FörvÄnandsvÀrd fin för att vara en G-Shock. Dock Àr det en diameter pÄ 54mm, har ni tips pÄ liknande med mindre diameter?

G-steel midsize Àr mindre. Ana digi finns annars mÄnga i resin med. Tycker den pÄ bilden Àr fin men stora Àr de!

Forum software by XenForoℱ © 2010-2018 XenForo Ltd. User deleted.

Senast Àndrad:
Om man vill ha en G-shock med mycket funktioner och ganska spacead, men ÀndÄ relativt slim, vilken gÀller dÄ? :)

Men kanske kalender, kompass, soldriven, ev termometer hade vart coolt. Plus övriga klassiska funktioner dÄ (alarm, stopur, etc.) GÄr vÀl inte gÄr att klÀmma ner detta i nÄgot som Àr sÄnÀr slimmat antar jag?

TyvÀrr mÄste du vÀlja mellan slim och fattigare pÄ funktioner och fetare med mÄnga funktioner. Men fet Àr ocksÄ relativt. En Rangeman Àr inte sÄ fet faktiskt!

Tillbaka
Topp