Bra klocka kompenserar för dÄlig bild!FÄr kontra med en kass bild pÄ min DW-5600C![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra klocka kompenserar för dÄlig bild!FÄr kontra med en kass bild pÄ min DW-5600C![]()
Tackar!GW-m5610![]()
Tackar!Skulle precis föreslÄ den ocksÄ. Grym klocka för pengarna, billig att köpa och lÀtt att sÀlja.
![]()
KÀnner bara att jag behöver en klocka som tÄl mycket stryk i min samling.men varför köpa nÄgot du aldrig gillat?!? lÄter inte hÀlsosamt.köp nÄgot du tycker om och gör dig glad istÀllet!
![]()
Till skillnad frÄn alla andra gshocks som Àr skitfula?Efter lite letande hittade jag denna. FörvÄnandsvÀrd fin för att vara en G-Shock. Dock Àr det en diameter pÄ 54mm, har ni tips pÄ liknande med mindre diameter?
Lite mer info för G-lide fantaster
https://www.g-central.com/g-shock-and-baby-g-g-lide-vintage-hawaii-surfing-series/
La precis en bestÀllning hos sakurawatches för en glx till mig och en blx till min 7-Ärige son (*bra priser* Àven efter moms). Blir till att lÀra mig /oss att surfa i sommar sÄ att jag/vi kan bÀra upp dem
Efter lite letande hittade jag denna. FörvÄnandsvÀrd fin för att vara en G-Shock. Dock Àr det en diameter pÄ 54mm, har ni tips pÄ liknande med mindre diameter?
Lyckades inte hitta baby-g'n. Men Àven om sÄ Àr fallet sÄ tror jag nog ÀndÄ att ~2200 för bÀgge inkl tull/pn & moms Àr konkurrenskraftigt, men sÄklart inte oslagbartdu missade vÀl inte att du kan köpa dem i europa med?
Billigare hÀr: https://www.relojesdemoda.com/en/me...-b5000d-1er-casio-gmw-b5000d-1er-p-91243.htmlMilrab har lite rea pÄ Casio, billigaste square stÄlisen jag kunde hitta.
Om man vill ha en G-shock med mycket funktioner och ganska spacead, men ÀndÄ relativt slim, vilken gÀller dÄ?![]()
Men kanske kalender, kompass, soldriven, ev termometer hade vart coolt. Plus övriga klassiska funktioner dÄ (alarm, stopur, etc.) GÄr vÀl inte gÄr att klÀmma ner detta i nÄgot som Àr sÄnÀr slimmat antar jag?Allt Àr ju relativt. Vilka funktioner vill du ha?
Men kanske kalender, kompass, soldriven, ev termometer hade vart coolt. Plus övriga klassiska funktioner dÄ (alarm, stopur, etc.) GÄr vÀl inte gÄr att klÀmma ner detta i nÄgot som Àr sÄnÀr slimmat antar jag?