Blev bara sugen igen. Inga mod planer Àn sÄ lÀngeà ngrar du försÀljningen? Har du mod-planer?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev bara sugen igen. Inga mod planer Àn sÄ lÀngeà ngrar du försÀljningen? Har du mod-planer?![]()
Tictox.comGo kvÀll folket!
NÄgon som har koll pÄ vart man hittar band till g-shock? Jag hittar bara svart typ, vill gÀrna hitta lite udda fÀrger och kunna byta med dÄ och dÄ![]()
JÀkligt stabil den dÀr.Bytte om till G-shock sÄhÀr pÄ kvÀllskvisten. Alltid lika mysigt!
![]()
gammal post du kanske inte har kvar den, men vad har du för armband pÄ denna? Àr fÀrgen som pÄ bilden i vekligheten, typ matt militÀrgrön-ish ?
Jag gjorde en sÄn mod en gÄng i tidengammal post du kanske inte har kvar den, men vad har du för armband pÄ denna? Àr fÀrgen som pÄ bilden i vekligheten, typ matt militÀrgrön-ish ?
Here u go!jamen det Àr exakt den fÀrgen jag Àr ute efter! matt militÀrgrönoliv-ish!kommer du ihÄg frÄn vilken modell?
Det Ă€r nog lugnt ett tag till. Ăr vĂ€l skjutet till Oktober...whooo! dax att lĂ€gga en bestĂ€llning innan brexit slĂ„r till!![]()
Suget efter en guldare blir inte mindre av sÄna hÀr bilder. SÀrskilt nÀr sommaren nÀrmar sig och guld gör sig bra mot solbrÀnna och lite stekigt att flasha guld haha.
aaaaaahhhhh, det dÀr var taskigt... jag sitter med fingret pÄ köparknappen men kan inte riktigt bestÀmma mig.
gÄtt upp en del i pris sen dom slÀpptes
men vilken displayyyyy, i love it!
Den Àr grym! Vad har den för referens?bara att trycka pÄ köpknappen... dom blir inte billigare![]()
Perfekt sommarklocka, men man fÄr inte vara blygSuget efter en guldare blir inte mindre av sÄna hÀr bilder. SÀrskilt nÀr sommaren nÀrmar sig och guld gör sig bra mot solbrÀnna och lite stekigt att flasha guld haha.
Den Àr grym! Vad har den för referens?
Det ligger en inplastad en ute pÄ Blocket för 4 papp (med lite prutmÄn dessutom).Suget efter en guldare blir inte mindre av sÄna hÀr bilder. SÀrskilt nÀr sommaren nÀrmar sig och guld gör sig bra mot solbrÀnna och lite stekigt att flasha guld haha.
SÄ jÀkla lÀckerBytte om till G-shock sÄhÀr pÄ kvÀllskvisten. Alltid lika mysigt!
![]()