Tack!SÄ jÀkla lÀckerVad Àr det för modell i grunden? Det skulle tydligen vara ett ganska enkelt projekt att byta bezel pÄ en square nÀr jag frÄgade tidigare i trÄden men Àr det lika enkelt Àven pÄ dessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack!SÄ jÀkla lÀckerVad Àr det för modell i grunden? Det skulle tydligen vara ett ganska enkelt projekt att byta bezel pÄ en square nÀr jag frÄgade tidigare i trÄden men Àr det lika enkelt Àven pÄ dessa?
Perfekt sommarklocka, men man fÄr inte vara blygGillar ocksÄ idén att ta en riktigt tÄlig plastklocka och förvandla den till en ganska ömtÄlig högblank stÄlklocka. MÄste dock sÀga att den klarat sig vÀldigt bra.
Precis, de utsÀtts ju för samma tester som resin-varianterna. Det Àr det som Àr sÄ coolt, att de lyckats göra sÄ tÄliga klockor utan resinets stötdÀmpande effekt!Fast den Àr juji princip lika tÄlig som de vanliga resinsquaren sÄ lÀnge man skiter i repor men annars klarar de ju sammadessutom slipper man ju problemet med resinrot.
Det Àr dock inte den limiterade guldaren med positiv display som kom i samband med första stÄlisen för ca ett Är sen.Det ligger en inplastad en ute pÄ Blocket för 4 papp (med lite prutmÄn dessutom).
![]()
Har anvÀnt min limiterade guldis en gÄng, tror den kommer att fÄ gÄ.Det Àr dock inte den limiterade guldaren med positiv display som kom i samband med första stÄlisen för ca ett Är sen.![]()
Jag fÄr lite sÄdana hÀr vibbar...Rödingen fÄr vara med i dagens pollenattack.
![]()
Har spanat in men inte köpt. Tycker fÀrgerna pÄ insta skiljer sig en aning frÄn produktbilderna.NÄgon som köpt GBD-800 i de nya fÀrgerna?
![]()
Ok,fÄr ta en koll dÀr.Har spanat in men inte köpt. Tycker fÀrgerna pÄ insta skiljer sig en aning frÄn produktbilderna.
Kunde inte hÄlla mig. Köpte en ga-2000... För att jag behöver en till beater?
Snygg modellHej!
Har bekymmer med belysningen pÄ den hÀr Slitvargen (ursÀkta bildkvaliteten).
NÀr jag trycker pÄ ljusknappen blinkar det gult och rött i nederkanten.
Beror det pÄ att det börjar ta slut i batteriet eller Àr det nÄgot jag inte fattat?
![]()
Har aldrig testat G-Shock tidigare men nu hade uret.se kampanj sÄ jag tÀnkte att det var dags.
![]()
Blir inte bÀttre Àn sÄ för det priset. En G-shock Àr en stapelvara i var mans klockhem.
Jag ska till Gdansk i Polen över helgen och undrar om nÄgon vet var kan man köpa G-Shock dÀr? ... eller Àr priserna som i Sverige?