• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hej vÀnner,

BÄde dÄliga och bra nyheter. De dÄliga först: jag efterfrÄgade för nÄgra sidor sedan hjÀlp med en fÀrgglad sommarklocka. Det blev ingen sÄdan.

De goda nyheterna: det blev en G-shock ÀndÄ! Eller OK, en Baby-G, jag har inte de mÀktigaste handlederna i landet, direkt :)

SJUKT nöjd hittills!
zCnzUgR.jpg

pZMubiF.jpg

EOTKOcU.jpg

Hej vÀnner,

BÄde dÄliga och bra nyheter. De dÄliga först: jag efterfrÄgade för nÄgra sidor sedan hjÀlp med en fÀrgglad sommarklocka. Det blev ingen sÄdan.

De goda nyheterna: det blev en G-shock ÀndÄ! Eller OK, en Baby-G, jag har inte de mÀktigaste handlederna i landet, direkt :)

SJUKT nöjd hittills!
zCnzUgR.jpg

pZMubiF.jpg

EOTKOcU.jpg

Grattis!
Hur tjock handled har du dÄ?

Är det nĂ„gon som har GST-W 300 eller 330 sĂ„ man kan fĂ„ lite bilder och Ă„sikter?

Haft min DW 5600E 1VER sen mitten av februari. Har knappt tagit av mig klockan, mÀrker knappt att den Àr dÀr men kan inte vara utan den!
Den fÄr hÀnga med pÄ gymmet, i duschen, pÄ jobbet, i bastun, överallt!
Är mycket nöjd.

Jag har en del bilder upplagda i trÄden.
Bjuder pÄ en repris. Jag har doc tunna handleder sÄ den ser rÀtt stor ut men jag upplever den bra i proportioner och den kÀnns inte för stor. Storleken pÄ sjÀlva ringen gör mycket.
DSC_9332.JPG

Hur Ă€r bandet? Är det stenhĂ„rt eller hyfsat bekvĂ€mt?

Dagens fynd! En rejÀlt anvÀnd Citizen. Men jag tror en resin square, dual time, shock resist uppskattas mer i den hÀr trÄden. :cool: FÄr se om jag kan fÄ den lite vackrare med lite handpÄlÀggning. Bandet kom iaf frÄn Casio. :p
Kul! Har den alla funktioner i behÄll?

• Like
Reactions: :-)
Tillbaka
Topp