Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blir nog svÄrt. Gw-m5610mw (marine white). Limiterad utgÄva som sÄlde slut direkt i Japan. Tror aldrig ens den kom till europa.Hejsan!
NÄgon som vet vart man kan fÄ tag pÄ denna?(kan tyvÀrr inte serie numret)
![]()
Jaha okej förstÄrBlir nog svÄrt. Gw-m5610mw (marine white). Limiterad utgÄva som sÄlde slut direkt i Japan. Tror aldrig ens den kom till europa.
Tycker den gör sig rÀtt bra pÄ bild.
![]()
![]()
Ser bra ut! Ăr det kittet med tre band?Tycker den gör sig rĂ€tt bra pĂ„ bild.
![]()
![]()
Den kÀnns bra faktiskt. KÀnns inte mkt större Àn en Square. Jag gillar den mer Àn jag trodde.Hur kÀnns den pÄ handleden dÄ?
Det kÀnns onekligen ovant att se en halvnaken G-shock utan knappskydd.
Precis. Har dock bara provat detta bandet.Ser bra ut! Ăr det kittet med tre band?
Riktigt skön grön. Finns den att köpa?Det kom ett brev.
Utökad regnbÄgen med en ny fÀrg.
Grönt Àr skönt
![]()
![]()
Det kom ett brev.
Utökad regnbÄgen med en ny fÀrg.
Grönt Àr skönt
![]()
![]()
Samlingen av fÀrgmatchande displayer och band:
![]()
Bra fÀrger du fÄtt ihop nuObligatoriska regnbÄgsfotot (ocksÄ kallat: "Dude! Get a life")
![]()
Bra fÀrger du fÄtt ihop nujag la ner den kampen för lÀngesen.
NÀr du nÄtt slutet blir du officiellt rainbow master !Det finns ett slut alltsÄ?![]()
Obligatoriska regnbÄgsfotot (ocksÄ kallat: "Dude! Get a life")
![]()
Jag hÄller fullstÀndigt med!Visserligen gÄrdagskvÀllen, men GW5000 Àr med idag ocksÄ. HjÀlper sonen byta panel pÄ huset, körde bort spill igÄr. Skönt med en klocka som överlever sÄnt och ÀndÄ Àr trevlig att bÀra pÄ kvÀllspromenaden.![]()
Schnyggt! Men du saknar lila![]()