• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÄgon som har tips pÄ vad man kan göra om en GW-5610 inte stÀller om tiden korrekt?

22/11-18 verkar vara det datumet klockan senast lyckades med uppdatering av tid. NÀr jag forcerar "radiosignalmottaget" fastar signalstyrkan pÄ L1 och fÄr efter en stund timeout.

Mvh
Dimman

NÄgon som har tips pÄ vad man kan göra om en GW-5610 inte stÀller om tiden korrekt?

22/11-18 verkar vara det datumet klockan senast lyckades med uppdatering av tid. NÀr jag forcerar "radiosignalmottaget" fastar signalstyrkan pÄ L1 och fÄr efter en stund timeout.

Mvh
Dimman

TvĂ„ngsmata den med ”Clock Wave”-appen om du har iPhone.

B6329393-00E3-40E9-B3BF-CC99FF684E2D.jpeg
FF0717B6-86E0-43BC-B7EA-54C22EE9E50C.jpeg

Den var lĂ€cker. Är siffrorna gröna eller en synvilla tro. Vad Ă€r det för referens pĂ„ den?
Jag vet faktiskt inte, har inte sett den IRL Ànnu.
Var förbi "min" AD idag med förhoppningen att kunna klÀmma och kÀnna (köpa?) men den hade inte hunnit hem Ànnu.

GST-B200D-1AER heter den iaf. :)

Jag vet faktiskt inte, har inte sett den IRL Ànnu.
Var förbi "min" AD idag med förhoppningen att kunna klÀmma och kÀnna (köpa?) men den hade inte hunnit hem Ànnu.

GST-B200D-1AER heter den iaf. :)

Bilden du laddade upp sÄg roligare ut Àn den officiella produktbilden.
Men jag som aldrig har klÀmt pÄ en stÄl shock blir sugen pÄ att knalla ner i butiken och klÀmma pÄ den nÀr den Àr tillgÀnglig.

Mvh
Dimman
Testa med appen Clock Wave och se om den fixar biffen.

Tillbaka
Topp