• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
775D314D-8778-4C2C-AB6A-76D689BC0E29.jpeg

Morgondoppet avklarat, check!
 

Framfall

Omega
En kollega visade mig sin fyrkant idag med auto belysning?! Är det nĂ„got nytt eller har jag helt missat detta?
Vilka modeller har detta?
 

HSK

Patek
2-Faktor

Jockinho

Patek
2-Faktor
Du provade den i affÀr eller? Vad var ditt intryck?

Mm precis, med tanke pÄ att jag var nÀra pÄ att köpa den sÄ var det bra men beslöt mig fundera lite ÀndÄ (plus 500kr dyrare i butik) :) Belysningen gjorde den vÀldigt gott med, den fina borstningen frÄn originalet Àr kvar men gummit kÀndes bÀttre. Och layouten Àr snyggare för mig Àn de tre sub dials som jag hade innan. Vikten var ocksÄ betydligt lÀgre, jag fann stora G-steel tung Àven pÄ gummit. Denna var lÀttare Àn min turtle pÄ natoband.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Mm precis, med tanke pÄ att jag var nÀra pÄ att köpa den sÄ var det bra men beslöt mig fundera lite ÀndÄ (plus 500kr dyrare i butik) :) Belysningen gjorde den vÀldigt gott med, den fina borstningen frÄn originalet Àr kvar men gummit kÀndes bÀttre. Och layouten Àr snyggare för mig Àn de tre sub dials som jag hade innan. Vikten var ocksÄ betydligt lÀgre, jag fann stora G-steel tung Àven pÄ gummit. Denna var lÀttare Àn min turtle pÄ natoband.
Ja 87 g Àr nice. Jag gillade verkligen inte 3 subdials. Mkt bÀttre med en stor. Den var Ànnu mer prisnedsatt nu (2400) sÄ jag kunde inte hÄlla mig.
 
Absolut, det var precis det jag gjorde men jag upplevde det som att A.EL drog en hel del batteri dÄ laddningen i stort sett aldrig gick över M med det pÄslaget.

NÀ det stÀmmer! Det stÄr i manualen hur mycket laddning varje ljusglimt krÀver. Tror det Àr 5minuter i starkt solljus! Kanske olika beroende pÄ modell. Jag har min a.el avstÀngd dagtid av samma skÀl..
 
Topp