Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fortfarande pÄ stranden och spontanbestÀllde en carbon core gsteel.
![]()
Jag vet inte om den vÀger sÄ mkt mindre men den har ju stor tavla och Àr mindre Àn den minsta g Steel. SÄ det kÀnns ju vÀrdigt iaf.Spontanköp Àr alltid roliga.
Du kÀnner alltsÄ att carbon core Àr en vÀrdig utveckling och evolution?
Jag vet inte om den vÀger sÄ mkt mindre men den har ju stor tavla och Àr mindre Àn den minsta g Steel. SÄ det kÀnns ju vÀrdigt iaf.
![]()
Nej en i plast har jag ju redan. Jag gillar den ocksÄ. Knapparna Àr super nice.Jag lÀste nog förra inlÀgget tokigt. Jag trodde att du hade bestÀllt en Cc i plast.
SpontanbestÀllningar Àr de allra bÀsta.Fortfarande pÄ stranden och spontanbestÀllde en carbon core gsteel.
![]()
Alla sol laddade squares + alla glx modeller.En kollega visade mig sin fyrkant idag med auto belysning?! Ăr det nĂ„got nytt eller har jag helt missat detta?
Vilka modeller har detta?
Jag vet inte om den vÀger sÄ mkt mindre men den har ju stor tavla och Àr mindre Àn den minsta g Steel. SÄ det kÀnns ju vÀrdigt iaf.
![]()
En kollega visade mig sin fyrkant idag med auto belysning?! Ăr det nĂ„got nytt eller har jag helt missat detta?
Vilka modeller har detta?
Det drar dock en hel del batteri enligt min erfarenhet, sÀkert inget problem men jag med min OCD tyckte att det var lite jobbigt att ligga pÄ M i laddning hela tiden.Alla sol laddade squares + alla glx modeller.
Du har ju den mindre och den ser ju helt klart bÀrbar ut pÄ dig. Denna borde ju vara Ànnu mer bÀrbar.De ser riktigt bra ut de dÀr. Ska bli kul att pröva en vid tillfÀlle nÀr man tar sig förbi Ad.
Fortfarande pÄ stranden och spontanbestÀllde en carbon core gsteel.
![]()
Ska bli spÀnnande att se, jag tycker den ser ganska high end ut, typ som en MTG.Bra dÀr! Kommer passa perfekt, du har ju större handled Àn mig sÄ![]()
Ska bli spÀnnande att se, jag tycker den ser ganska high end ut, typ som en MTG.
Du provade den i affÀr eller? Vad var ditt intryck?Tycker jag med, som sagt kommer nÄgon dag att köpa en iaf dÄ jag gillade g-steel men inte storleken helt (plus layouten pÄ denna Àr finare). Var imponerad sÄ hoppas du blir det med![]()
Du provade den i affÀr eller? Vad var ditt intryck?
Ja 87 g Àr nice. Jag gillade verkligen inte 3 subdials. Mkt bÀttre med en stor. Den var Ànnu mer prisnedsatt nu (2400) sÄ jag kunde inte hÄlla mig.Mm precis, med tanke pÄ att jag var nÀra pÄ att köpa den sÄ var det bra men beslöt mig fundera lite ÀndÄ (plus 500kr dyrare i butik)Belysningen gjorde den vÀldigt gott med, den fina borstningen frÄn originalet Àr kvar men gummit kÀndes bÀttre. Och layouten Àr snyggare för mig Àn de tre sub dials som jag hade innan. Vikten var ocksÄ betydligt lÀgre, jag fann stora G-steel tung Àven pÄ gummit. Denna var lÀttare Àn min turtle pÄ natoband.
Det drar dock en hel del batteri enligt min erfarenhet, sÀkert inget problem men jag med min OCD tyckte att det var lite jobbigt att ligga pÄ M i laddning hela tiden.
Det tar bokstavligen 3sekunder att stÀnga av autolÀget! SÄ slÄr ocdn in ör det snabbt ÄtgÀrdatDet drar dock en hel del batteri enligt min erfarenhet, sÀkert inget problem men jag med min OCD tyckte att det var lite jobbigt att ligga pÄ M i laddning hela tiden.
Absolut, det var precis det jag gjorde men jag upplevde det som att A.EL drog en hel del batteri dÄ laddningen i stort sett aldrig gick över M med det pÄslaget.Det tar bokstavligen 3sekunder att stÀnga av autolÀget! SÄ slÄr ocdn in ör det snabbt ÄtgÀrdat
Absolut, det var precis det jag gjorde men jag upplevde det som att A.EL drog en hel del batteri dÄ laddningen i stort sett aldrig gick över M med det pÄslaget.
men a.el funkar bara i mörker. varför stÀnga av under dagtid?