Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Brukar har lite svÄrt för de runda modellerna, men denna var riktigt snygg!gwx 5700 ssn-1
Lite smÄcool!!
![]()
Snygg ÀndÄ. Finns den i square-variant?gwx 5700 ssn-1
Lite smÄcool!!
![]()
Var nÄgon som gjorde en variant pÄ det med en Sneaker freaker med vÀldigt lyckat resultat. Minns det som otroligt bra med den röda modulen i en svart squarebyt ut bezeln till en square.![]()
Har en likadan!Kung pÄ laddning.
![]()
Ny g-shock. Var nyfiken pÄ att prova denna. Den sÄg sÄ liten och behÀndig ut. BÀrs helt klart bra.
![]()
![]()
Bland det sÀmsta jag sett. NÀstan komiskt hur dÄlig belysning den har. Man ser dock om man anstrÀnger sig. ser nÀstan lite komiskt ut. Den har en pytteliten gul lampa.RÀtt frÀsch. Hur Àr nattlumen pÄ den?
Bland det sÀmsta jag sett. NÀstan komiskt hur dÄlig belysning den har. Man ser dock om man anstrÀnger sig. ser nÀstan lite komiskt ut. Den har en pytteliten gul lampa.
SÄ fin! Vad Àr det för modell?Paketöppning!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack. Den var mycket större Àn vad jag vÀntat migSÄ fin! Vad Àr det för modell?
Har en likadan!Min kom som svart men jag har bytt till orange. Ăr din original?
![]()
Tack. Den var mycket större Àn vad jag vÀntat mig
GST-W110D(-1AER)
https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/gst-w110d-1aer/
Kul med rainbow! Hur kÀnns kvalitén?Kom brev pÄ posten idag
TyvÀrr passade inte orginalspringbars sÄ jag fÄr vÀnta nÄn vecka till pÄ wristshot.
FÄr nog bli en ny modul ocksÄ, min svarta har sett förmycket vinkelslip o dyl.
![]()
![]()
Jag har inte hunnit justera och prova Ànnu. à terkommer senare ikvÀllGrattis! Hur kÀnns den annars?
Tack. Den var mycket större Àn vad jag vÀntat mig
GST-W110D(-1AER)
https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/gst-w110d-1aer/
Kartongen var sliten men klockan Àr i nyskick!Yay!ser bra ut!