Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr nÄgot speciellt med en snygg och vÀl utförd baksida. Som att man bÀr pÄ en hemlighet andra inte ser.VÀnder den andra sidan till,
Bra jobbat, det var lite dött hÀrinne
Hehe tackar. Vad Àr det för gral du har pÄ ingÄng?Bra jobbat, det var lite dött hÀrinne
Finns videos nÀr dom sÀnker den billigaste 5600e till 200m djup. Tror inte du behöver oroa dig för vattentÀtheten. GÄ inte heller efter mÄtten. Dom Àr ju rektangulÀra sÄ dom bÀrs vÀldigt smÄtt.Tjena!
Ăr inte sĂ„ bevandrad i G-shock vĂ€rlden, letar dock efter en och har lite frĂ„gor/funderingar. Ăr alla vattentĂ€ta eller Ă€r vissa "splash-proof"? Vad finns det för storlekar? Vill helst ha en som Ă€r lite mindre, 5035:an verkar vara nĂ„got mindre men Ă€r Ă€ndĂ„ 43mm(?). Har jag förstĂ„tt det rĂ€tt dĂ„? Tacksam för all hjĂ€lp/vĂ€gledning jag kan fĂ„!
Mvh
Deddas
Jag har nÄgra vintage tanks tycker de bÀrs större? Eller har jag fel? Tack för ditt snabba svar!Finns videos nÀr dom sÀnker den billigaste 5600e till 200m djup. Tror inte du behöver oroa dig för vattentÀtheten. GÄ inte heller efter mÄtten. Dom Àr ju rektangulÀra sÄ dom bÀrs vÀldigt smÄtt.
Har inga vintage tanks att jÀmföra med men jag tror inte du kommer tycka en Square Àr för storJag har nÄgra vintage tanks tycker de bÀrs större? Eller har jag fel? Tack för ditt snabba svar!
Okey, tack! Antagligen bÀst att ha den pÄ armen sÄklart. Finns det nÄgon modell du skulle rekommendera?Har inga vintage tanks att jÀmföra med men jag tror inte du kommer tycka en Square Àr för stor
Ta en solladdad variant. Gw-m5610 med röd ram brukar ju vara den som alla startar med. Dom nya bluetooth modellerna gw-b5600 Àr ocksÄ riktigt bra. NÄgra av dom kommer dessutom pÄ lÀnk.Okey, tack! Antagligen bÀst att ha den pÄ armen sÄklart. Finns det nÄgon modell du skulle rekommendera?
Grymt! Kollar upp dem. Tack sÄ mycket!Ta en solladdad variant. Gw-m5610 med röd ram brukar ju vara den som alla startar med. Dom nya bluetooth modellerna gw-b5600 Àr ocksÄ riktigt bra. NÄgra av dom kommer dessutom pÄ lÀnk.
Watchshop Àr att rekommendera. Billigt och inom eu.Grymt! Kollar upp dem. Tack sÄ mycket!
Ăven watches2u Ă€r frĂ„n England och har bra priser.Grymt! Kollar upp dem. Tack sĂ„ mycket!
Ah den tröttnar jag inte pÄ i första taget. Lite sexigt med en multiband 5a ocksÄaahhhh, fan va snyggt!!!
Nej alltsÄ hallÄ? HÀr gÄr man och stalkar gshocktrÄden för att skaffa sin första gs/square men vad Àr det jag hör? Har inte ens tÀnkt pÄaatt kolla upp grundfunktionerna för jag har bara antagit att alla square har en nedrÀknartimer? Men icke?En sÄdan trevlig överraskning! Det var Àggkokartimer pÄ den nya modellen. Jag var tvungen att undersöka och endast NASAs rymdbeater har samma funktion
Stopp! Bli inte avskrÀckt! G-Shockarna har timer men pÄ modellen jag refererade till kan man Àven stÀlla in sekunderna som behövs för det perfekta ÀggetNej alltsÄ hallÄ? HÀr gÄr man och stalkar gshocktrÄden för att skaffa sin första gs/square men vad Àr det jag hör? Har inte ens tÀnkt pÄaatt kolla upp grundfunktionerna för jag har bara antagit att alla square har en nedrÀknartimer? Men icke?
Frugan blev sÄ glad att hon har samma modell nÀr jag visade din fina bild pÄ den gula och sa att den Àr ganska speciell och lite ovanlig Jag vÀntar pÄ en Seiko SBDX011 som hade legat oköpt alldeles för lÀnge pÄ K&S. Tur för mig som var sÄ sen pÄ bollen. Du fÄr gÀrna stödköpa om du har lust, Mudmastern Àr ocksÄ till salu men jag har inte lagt ut den ÀnnuHehe tackar. Vad Àr det för gral du har pÄ ingÄng?
Stopp! Bli inte avskrÀckt! G-Shockarna har timer men pÄ modellen jag refererade till kan man Àven stÀlla in sekunderna som behövs för det perfekta Àgget
Tack! Jag hade ett rangeman sug för ett tag sen men bestÀllde en mudman som jag ska göra en röd mod med a la @spammerstakeahike rangemanFrugan blev sÄ glad att hon har samma modell nÀr jag visade din fina bild pÄ den gula och sa att den Àr ganska speciell och lite ovanlig Jag vÀntar pÄ en Seiko SBDX011 som hade legat oköpt alldeles för lÀnge pÄ K&S. Tur för mig som var sÄ sen pÄ bollen. Du fÄr gÀrna stödköpa om du har lust, Mudmastern Àr ocksÄ till salu men jag har inte lagt ut den Ànnu
Bra idé! Jag ska kanske modda min Rangeman och behÄlla den istÀlletTack! Jag hade ett rangeman sug för ett tag sen men bestÀllde en mudman som jag ska göra en röd mod med a la @spammerstakeahike rangeman
Den slutas nog och göras snart kan jag tÀnka mig. Mudman verkar redan vara out of production.Bra idé! Jag ska kanske modda min Rangeman och behÄlla den istÀllet
5610orna har tyvÀrr vÀldigt dÄliga negativa displayer. Dw modellerna och dom nya bluetooth Àr klart bÀttre .NÄgon som har/haft GW-M5610-1BER, hur Àr displayen pÄ den vs DW-5600BB-1ER?