AjdÄ, kan det vara sÄ illa tror du? Jag tror att den sÀljer för bra. Helt baserat pÄ egna preferenser...Den slutas nog och göras snart kan jag tÀnka mig. Mudman verkar redan vara out of production.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AjdÄ, kan det vara sÄ illa tror du? Jag tror att den sÀljer för bra. Helt baserat pÄ egna preferenser...Den slutas nog och göras snart kan jag tÀnka mig. Mudman verkar redan vara out of production.
Spekulerar baraAjdÄ, kan det vara sÄ illa tror du? Jag tror att den sÀljer för bra. Helt baserat pÄ egna preferenser...
Det finns en G-Shock för varje tillfÀlle och det finns kunder som inte vill ha radiosynk eftersom det drar mer batteri. Det finns sÄklart mÄnga mÀnniskor som bor utanför radiomottagning och dÄ Àr det en onödig funktion. G-Shock godkÀnda av NASA har t ex inte radiosynk.Hej G-shockare!
Har ni nÄgon aning om hur Casio tÀnker angÄende vilka funktioner dom stoppar i klockorna?
RÀtt tid mÄste ju vara ganska viktigt för en klocka tycker man och dÄ finns tex GW-M5610 som billigast med Multi Band 6 eller GBA-800 med Bluetooth. Men jag tycker exempelvis att GA-700 Àr snyggare men den har varken Multi band eller Bluetooth men kostar som en GBA-800...?
Samtidigt kan en klockmodell i Asien ha Multi band men inte i Europa. Eller sÄ Àr det tvÀrtom.
Den dÀr antennen kan ju inte vara sÄ hemskt avancerad eller? Den borde finnas i varenda G-shock sÄ lÀnge klockan inte har GPS eller Bluetooth tycker man (jag)...
Ja jÀdrar, höll pÄ att gÄ vilse dÀr, tack och bock! Ska nog mjukstarta med en GW-5000 sÄ fort jag klurat ut hur man konsumerar dessa mystiska vidunder.Stopp! Bli inte avskrÀckt! G-Shockarna har timer men pÄ modellen jag refererade till kan man Àven stÀlla in sekunderna som behövs för det perfekta Àgget
Bra val men den har ingen âĂ€ggtimerâJa jĂ€drar, höll pĂ„ att gĂ„ vilse dĂ€r, tack och bock! Ska nog mjukstarta med en GW-5000 sĂ„ fort jag klurat ut hur man konsumerar dessa mystiska vidunder.
Haha, bra dĂ€r, förundersökningen fortsĂ€tter...Bra val men den har ingen âĂ€ggtimerâ
Och tid i (nÀstan) alla lÀgen Àr ju ocksÄ en bra grej som (mÄnga) g-shocks med radiosynk saknar.Det finns en G-Shock för varje tillfÀlle och det finns kunder som inte vill ha radiosynk eftersom det drar mer batteri. Det finns sÄklart mÄnga mÀnniskor som bor utanför radiomottagning och dÄ Àr det en onödig funktion. G-Shock godkÀnda av NASA har t ex inte radiosynk.
Och tid i (nÀstan) alla lÀgen Àr ju ocksÄ en bra grej som (mÄnga) g-shocks med radiosynk saknar.
Och mÄnfasavarnare ej att förglömma.Man behöver ju bara klockslag, datum och nedrÀkningstimer.
Allt annat Àr överflöd.
Man behöver ju bara klockslag, datum och nedrÀkningstimer.
Allt annat Àr överflöd.
Det förklarar ÀndÄ inte Casio's oklara linje.Det finns en G-Shock för varje tillfÀlle och det finns kunder som inte vill ha radiosynk eftersom det drar mer batteri. Det finns sÄklart mÄnga mÀnniskor som bor utanför radiomottagning och dÄ Àr det en onödig funktion. G-Shock godkÀnda av NASA har t ex inte radiosynk.
Skön vajb i trÄden, första shocken pÄ g, bestÀllde en GW-M5610 sÄ man fÄr vara med och leka
Att det blir inkörsport till tyngre grejer kÀnns ungefÀr lika troligt som att det blir fler Àn en öl nÀr man ska "ut och ta en öl". Livsfarligt att mÄnga av objekten ligger inom spontansköpsbudget!Kul! Hoppas att du blir nöjd med den.
Varnare?Och mÄnfasavarnare ej att förglömma.
Att det blir inkörsport till tyngre grejer kÀnns ungefÀr lika troligt som att det blir fler Àn en öl nÀr man ska "ut och ta en öl". Livsfarligt att mÄnga av objekten ligger inom spontansköpsbudget!
Nja, fler faror man bör vara beredd pÄ lurar. Omgivningen kan visa tecken pÄ mÄngalenskap med mera.anvÀnd den korrekta termen tack. det heter varulvskoll.
Det Àr den enda komplikation jag eg. saknar pÄ Rangeman.Nja, fler faror man bör vara beredd pÄ lurar. Omgivningen kan visa tecken pÄ mÄngalenskap med mera.
Tack! Jag hade ett rangeman sug för ett tag sen men bestÀllde en mudman som jag ska göra en röd mod med a la @spammerstakeahike
rangeman
Ăr pĂ„ jakt efter en GW-5000-JF1, vet att det Ă€r en modell som enbart ska sĂ€ljas i Japan. Men tĂ€nkte om ni vet om man kan komma över den sĂ„ man slipper tull och andra avgifter?
Finns pÄ cdon.com för 3600, men du slipper tull och moms...