Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ snygg! Synd bara att den vÀger som den gör.
Det vÀnjer man sig snabbt vidSÄ snygg! Synd bara att den vÀger som den gör.
Ja. JĂ€ttefin. Men â jag bĂ€r den aldrig. Ligger oanvĂ€nd i sin limiterade plĂ„tburk. Lutar Ă„t försĂ€ljning faktiskt.DW 5035
Kanske inte den skarpaste displayen men den Àr snygg!
Helt enig! Riktigt lyckad. Till vardags blir det dock GW-5000. Ăr riktigt svag för Multiband 6DW 5035
Kanske inte den skarpaste displayen men den Àr snygg!
Ja. JĂ€ttefin. Men â jag bĂ€r den aldrig. Ligger oanvĂ€nd i sin limiterade plĂ„tburk. Lutar Ă„t försĂ€ljning faktiskt.
Ny, nej! Begagnad pĂ„ KS ja...Ăr pĂ„ jakt efter en GW-5000-JF1, vet att det Ă€r en modell som enbart ska sĂ€ljas i Japan. Men tĂ€nkte om ni vet om man kan komma över den sĂ„ man slipper tull och andra avgifter?
Tycker ni att prissÀttningen pÄ dessa G-Shocks Àr helt fel?
https://klocksnack.se/threads/casio-g-steel-gst-w110d.115558/
https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-frogman-gwf-d1000b-sista-prisbump.114899/
https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-gd-120lm-1aer-sista-prisbump.114896/
FÄr bida min tid helt enkelt. Men dÄ vet jagNy, nej! Begagnad pÄ KS ja...
Alltid samma dilemma med bilder, Ätminstone för mig. Samtidigt som man vill lÀgga upp en snygg bild sÄ vill man inte ge en orÀttvis bild av hur klockan ser ut. Lite som bilannonser pÄ KVD som zoomar in vartenda litet stenskottNoll koll pÄ sista sÄ kan inte uttala mig, Frogman kÀnns vÀll bra prissatt (bÀttre bilder skulle kunna göra susen men föredrar dina Àrliga). G-steel kanske lite högt, köpt och sÄlt de jag testade förra sommaren för 1200/1500kr men det dyrare priset ingick sÄvÀl gummi som lÀnk. Tycker dock fortfarande det Àr en ruggigt bra klocka för 1.6k. Min far fick en likadan du sÀljer av mig och Àr vÀldigt nöjd
Alltid samma dilemma med bilder, Ätminstone för mig. Samtidigt som man vill lÀgga upp en snygg bild sÄ vill man inte ge en orÀttvis bild av hur klockan ser ut. Lite som bilannonser pÄ KVD som zoomar in vartenda litet stenskott
En sÄn har jag alltid önskat mig!Mitt siste kjÞp: Casio dw-5200C 9 "Hero".
Tror Casio dw-5200 er den squaren jeg liker best.
Nu tror jag det Àr ljuset som spökar lite och ger en gul ton, men en mod som jag alltid velat göra pÄ rangeman Àr att köpa den gultext-fÀrgade bezeln frÄn gw-9400dc (desert camo) och sÀtta den bezeln pÄ den vanliga svarta rangeman. Blir en ganska snygg mod med gul text pÄ den annars trÄkiga svarta bezeln, och kostar inte mer Àn nÄn hundring!Ej pÄ bilden men Rangeman skvallrade om 23 grader i vattnet
Mitt siste kjĂžp: Casio dw-5200C 9 "Hero".
Tror Casio dw-5200 er den squaren jeg liker best.
En man pÄ Coop hade en G-shock (?) mindre modell.
Knapparna var rektangulÀra och rÀfflade. Tre smÄ runda fönster pÄ toppsidan. Snygg var den iaf.
TyvÀrr ingen bra wrist shot. Kan nÄgon se vad det Àr för klocka han bÀr utifrÄn den lite speciella strukturen pÄ bandet?
Dw-5900? Iof inga rÀfflade knappar...
SÄ roligt! Kanske kan du köpa en liten square till henne? Kvinnor brukar föredra kvadrater och mÀn cirklar om det ska grovgeneraliseras. Hmm, teorin verkar inte stÀmma pÄ min hustru som föredrog en rund analog klockaSÄ @Sonnyboy jag frÄgade min fru vilken G-shock hon tyckte var snyggast.
(en kvinna med noll klockintresse)
Lite otippat att hon valde GW 5000. Jag trodde att hon skulle göra ett fÀrggladare val.
SÄ roligt! Kanske kan du köpa en liten square till henne? Kvinnor brukar föredra kvadrater och mÀn cirklar om det ska grovgeneraliseras. Hmm, teorin verkar inte stÀmma pÄ min hustru som föredrog en rund analog klocka
det Àr lustigt det hÀr med att folk som hÀnger hÀr Àr sÄ nojjig om batteritiden. om man anvÀnder klockan som en KS medlem d.v.s. i rotation med [B skrev:minst [/B]10 andra klockor sÄ tar batteriet aldrig slut typ.
och skulle det mot förmodan ta slut Àr klockan flippad för flera Är sen...