bartoldous
Silver
Dubbelpostar oblygt frÄn tidigare idag pÄ min trogna utebeater
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du mĂ„ste mena gw-5000? Jag har alla treĂntligen semester!
FÄr se om trotjÀnaren byta ut mot nÄgot annat under sommarn.
Kanske en dw-5000-1jf, Gba-800 eller en Garmin instinct
Om du vill ha en somrig GBA-800 sĂ„ har jag en till salu.Ăntligen semester!
FÄr se om trotjÀnaren byta ut mot nÄgot annat under sommarn.
Kanske en dw-5000-1jf, Gba-800 eller en Garmin instinct
Om du vill ha en somrig GBA-800 sÄ har jag en till salu.
Om du vill ha en somrig GBA-800 sÄ har jag en till salu.
"Diskret"Riktigt diskret klocka? Ligger den hÀr pÄ annons?
Nej, inte Àn. Har inte orkat göra nÄgon annons Àn... VÀldigt diskret Àr den, perfekt till kostym!Riktigt diskret klocka? Ligger den hÀr pÄ annons?
Det beror ju pÄ..."Diskret"
Fasen vad nice den Àr. Som en moderniserad GA700.@Framfall Jag har runt 16 cm och tycker den Àr lagom. Den Àr ju lite mindre Àn mÄnga andra g-shocks.
@Framfall Jag har runt 16 cm och tycker den Àr lagom. Den Àr ju lite mindre Àn mÄnga andra g-shocks.
@FramfallFasen vad nice den Àr. Som en moderniserad GA700.
Jag har likt tidigare postare ocksÄ varit sugen pÄ modeller med inverterad display, och dÄ just den du har med blÄ display. PÄ din bild ser lÀsbarheten lite sÀmre ut, Àr det nÄgot som du upplever i vanliga fall eller som stör dig? Det Àr ju en fruktansvÀrt fin klocka annars .
Jag har likt tidigare postare ocksÄ varit sugen pÄ modeller med inverterad display, och dÄ just den du har med blÄ display. PÄ din bild ser lÀsbarheten lite sÀmre ut, Àr det nÄgot som du upplever i vanliga fall eller som stör dig? Det Àr ju en fruktansvÀrt fin klocka annars .
Nytt batteri gjorde susen!
à terkommer med en bild senareHmm... nÄgot sÀger mig att klockan blir mycket stiligare om du tar bort bullbars....
Hmm... nÄgot sÀger mig att klockan blir mycket stiligare om du tar bort bullbars....
Den blev riktigt trevlig nÀr barsen var borta.
NU kommer displayen i fokus
Eller hur. Fulsnygg pÄ nÄgot sÀtt. Dock saknas "flÀrp-hÄllaren" pÄ bandet (vad Àr det riktiga namnet?)Den blev riktigt trevlig nÀr barsen var borta.
Keeper kallas det vÀl?Eller hur. Fulsnygg pÄ nÄgot sÀtt. Dock saknas "flÀrp-hÄllaren" pÄ bandet (vad Àr det riktiga namnet?)
Eller hur. Fulsnygg pÄ nÄgot sÀtt. Dock saknas "flÀrp-hÄllaren" pÄ bandet (vad Àr det riktiga namnet?)
Keeper kallas det vÀl?
Keeper...