Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Hade sÀkert varit Ànnu frÀnare med negativ display, men det funkade ocksÄ![]()
![]()
Gstöts-nybörjare hÀr som vÀntar pÄ första squaren enligt annonserad leverans imorgon. Men det finns alltsÄ modeller som har digital mÄn-fas? Japp.. nu blev det mkt tydligt att det inte rÀcker med 1 st gstöt!tur man har den dÀr indikatorn, annars hade man lÀtt sprungit hem nu. mÄnen ser fasligt full ut.
hoppas svÀrdet Àr av silverAllt Àr förberett... ingen hemmakvÀll inatt...
...för inatt ska de bestarnas huvud falla... kom igen MUDDA fuckers !!!
![]()
... Och att vodkan Àr utblandad med heligt vatten!hoppas svÀrdet Àr av silver![]()
BÀttre byggkompanjon fÄr man leta efterAvbrott i byggandet - lite semester fÄr man ju ha!
KÀnns rÀtt skönt att det Àr g-skocken som sitter pÄ nÀr man gör-det-sjÀlvar...
![]()
Ser bra ut! NÀstan sÄ att jag saknar den redanPaketöppning pÄ stranden
![]()
Tycker ÀndÄ att mina handleder rÀcker till storleksmÀssigtSer bra ut! NÀstan sÄ att jag saknar den redan![]()
Tackar! SÄg inte sÄ tokigt ut va?oj vad frogman satt bra pÄ dig!![]()
Tackar! SÄg inte sÄ tokigt ut va?
Gsteel Àr bra mycket mindre Àn denna om du fortfarande övervÀgerSitter perfekt! Velade lÀnge och skrev pm liite för sent pÄ den, kÀnner dock den hamnade helt rÀtt
SjÀlv har jag fortfarande inte bestÀmt mig för G Àn, finns för mÄnga jag vill ha![]()
Gsteel Àr bra mycket mindre Àn denna om du fortfarande övervÀger![]()
Har sjĂ€lv en mudman pĂ„ vĂ€g in med en röd mod a la @spammerstakeahike rangemanHar ju testat bĂ„da, tycker Frogman Ă€r för stor men kunde Ă€ndĂ„ tĂ€nka mig en som sommarklocka. Varianten du har med blĂ„ accenter och skĂ€rm Ă€r ju utan tvekan lĂ€ckrast av âstandardâ
Just nu Àr det vÀll dessa det stÄr mellan:
- gst-b200
- mtg-b1000 (begagnad isf, kanske stor med)
- GGB-100
- nÄgon square. Som vanligt, din gamla gula b5600 som ett alternativ
Eller nÄgon Rangeman, g-9300 etc. Nog slÀppt GA-2000, lite för mkt sommar just nu (regnar ju varje dag numera...) men kan ju Àndras.
JodÄ, helt okej kvalitet och ger ju klockan en helt annan vibe. Klockans vattentÄkighet lÀr vÀl inte bli pÄverkad av ett bezel byte va?snyggt! hur kÀnns det, nöjd?
jag Àr fortfarande glad över min.
sitter och café-surfar och Àr lite orolig över att varulvsindikatorn bara har ett streck kvar till det Àr dax att lÄsa in sig. klarar mig förhoppningsvis hem inatt.